نمایندگی فولکس واگن

نمایندگی فولکس واگن از کره‌ جنوبی اخراج می‌شود!

وزارت محیط‌زیست کشور کره جنوبی اعلام کرد که از امروز تا پایان ماه جاری، گواهینامه‌ی فروش 32 مدل از خودرو‌های نمایندگی فولکس واگن را لغو خواهد کرد. این حرکت به دلیل متهم شناخته شدن خودروساز آلمانی از سوی دادستانی کشور کره جنوبی به‌منظور جعل اسناد تولید گاز‌های گلخانه‌‌ای و میزان آلاینده‌هاست. برای جزئیات بیش‌تر با گجت نیوز همراه شوید.

به دنبال دعوی‌های قانونی سازمان محیط‌زیست کشور کره‌ی جنوبی و فولکس واگن، این سازمان طی بیانیه‌ای رسمی گفت:

اگر مجوز‌های اتومبیل‌های فولکس واگن، آئودی و بنتلی باطل شوند، پخش و فروش آن‌ها در این کشور به حالت تعلیق در خواهد آمد.

نمایندگی شرکت فولکس واگن و آئودی در کشور کره جنوبی تصمیم دارند پس از اخذ رای نهایی این سازمان، واکنش نشان دهد.

نمایندگی فولکس واگن با کاهش فروش 33 درصدی در کره‌جنوبی رو به رو شد

واحد کره جنوبی شرکت فولکس واگن، مدت‌هاست که در خصوص چگونگی عاقبت خود بر سر بودن یا نبودن در این کشور درگیر است. همچنین پس از تقبل رسوایی نرم‌افزار تحریف نتایج آزمون میزان آلاینده‌های خودروهای دیزلی، آلمانی‌ها به‌تنهایی شاهد کاهش فروش 33 درصدی محصولاتشان در کشور کره جنوبی در نیم سال اول نسبت به سال گذشته بوده‌اند.

محیط‌زیست کره جنوبی در انتظار جلسه‌‌ای مورخ 22 ژوئیه است تا تصمیم نهایی گرفته شود.

در ماه گذشته نیز، دادستان کره جنوبی، مدیر اجرایی محلی شرکت فولکس واگن را به‌منظور تحقیقات بیش‌تر بازداشت کرد.

نمایندگی فولکس واگن

ظاهرا محیط‌زیست کره جنوبی وسواس بسیار زیادی در مصرف سوخت و آلاینده‌ها به خرج می‌دهد. این سازمان همچنین در ماه‌های نخست امسال دستور تعلیق عرضه‌‌ی نیسان قشقایی را صادر کرده بود و این خودروساز ژاپنی را به دست‌کاری سیستم کنترل مصرف سوخت متهم کرد. البته در ماه گذشته نیز واحد کره جنوبی نیسان پرونده‌ای را علیه این سازمان تنظیم کرد.

فولکس واگن به‌واسطه‌ی امتیاز وسعت مناطق کاری‌اش موفق شده هنوز هم روی پا بیستد چراکه اگر هر کمپانی دیگری بود، با چنین رکودی ضربه‌ی سختی را متحمل می‌شد. نظر شما در این خصوص چیست؟ آینده‌ی این کمپانی آلمانی را چطور تصور می‌کنید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ایشالاه تمایندگی فولکس واگن هم از تهران اخراج بشه دیروز تو نمایندگی هیولا المان بودم خیلی شاکی بودم از این که مجبورم پاسات 2017 سوار بشم هی ام ازشون پرسیدم کی مدل جدید مییاد گفتن فعلا معلوم نیست ایشالاه اخراج بشن که ما انقدر امید به واردات نداشته باشیم .