شارژر بیسیم جدید

طرح مفهومی جدید سامسونگ از سه شارژر بیسیم جدید

کمپانی سامسونگ همیشه در زمینه امکانات و قابلیت‌های جدید و بهبود یافته یکی از نوآوران عرصه تکنولوژی بوده است و حالا نیز به زودی از اولین اسکنر چشمی آیریس خود در گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) رونمایی خواهد کرد. طبق جدیدترین گزارشات منتشر شده، امکان عرضه یک شارژر بیسیم جدید به همراه نوت 7 وجود دارد.

طراحی شارژر بیسیم جدید سامسونگ لو رفت

طبق گزارشی که اخیرا توسط Patently Mobile منتشر شده، شرکت سامسونگ اخیرا چند طرح مفهومی از سه شارژر بیسیم جدید خود با طراحی زیبا و مدرن را به ثبت رسانده است. حالا با انتشار این خبر، احتمال عرضه یک شارژر بیسیم جدید با قابلیت شارژ همزمان تلفن‌ و ساعت‌های هوشمند بیش از پیش وجود دارد. با توجه به گسترش روز افزودن محبوبیت ساعت‌های هوشمند، بسط دادن ابزارهای جانبی پرطرفدار نظیر شارژر بیسیم جدید کار عاقلانه‌ای به نظر می‌رسد.

در این طرح مفهومی جدید کمپانی سامسونگ، سه طراحی متفاوت از شارژر بیسیم جدید را مشاهده می‌کنیم. این شرکت حالا با افزایش ارتفاع شارژر، به زیبایی بیشتر آن کمک کرده است. این طرح مفهومی جدید به نسبت طراحی تخت و گرد کنونی شارژرهای بیسیم این شرکت، پیشرفت قابل توجهی به شمار می‌رود. احتمالا چنین شارژر بیسیم جدیدی به زودی جهت عرضه همراه با محصولات سامسونگ آماده تولید خواهد شد. طبق جزئیات این طرح مفهومی، کاربرد شارژرهای بیسیم بهبود یافته و برای شارژ تلفن و ساعت‌های هوشمند در ساعات شب مناسب است. علاوه بر این، شارژر بیسیم جدید سامسونگ به احتمال زیاد قادر به شارژ کردن سایر گجت‌ها نظیر تبلت، عینک الکترونیکی و دوربین‌های دیجیتال خواهد بود.

شارژر بیسیم جدید

در بررسی یکی از طراحی‌های جدید این پتنت متوجه شدیم که تلفن‌های هوشمند باید در بالای این شارژر و با زاویه خاصی قرار گیرند. همچنین ساعت‌های هوشمند را نیز باید دور آنها قرار داد. این نحوه قرار گیری به مدیریت بهتر فضا و سرعت ایده آل شارژ شدن کمک می‌کند. طرحی دیگر در این پتنت شامل یک شارژر بیسیم جدید با گوشه‌های خمیده و تو رفتگی عمیق است که امکان قرار دادن ساعت هوشمند در بالای خود را خواهد داشت. به خاطر تولید یک میدان آهنربایی توسط شارژر بیسیم، یک جریان در گیرنده الکترومغناطیسی القا شده است و جهت شارژ شدن دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این پتنت احتمال تشدید انتقال که موجب تولید میدان‌های آهنربایی عمودی و افقی به‌صورت همزمان می‌شود نیز در نظر گرفته شده است؛‌ بدین ترتیب سطح ارتباط دستگاه با شارژر جهت شارژ شدن بهبود می‌یابد.

درنهایت این طراحی جدید سامسونگ، سرعت شارژ بیسیم محصولات – که به نسبت شارژ کلاسیک بسیار کمتر است – را بدون نیاز به افزایش سطح تماس افزایش می‌دهد. نظر شما در مورد این طرح مفهومی جدید سامسونگ و شارژر بیسیم جدید آن چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*