تعداد دانلود پوکمون گو از مرز ۵۰ میلیون دانلود در گوگل پلی عبور کرد!

تعداد دانلود پوکمون گو از مرز ۵۰ میلیون دانلود در گوگل پلی عبور کرد!

بازی پوکمون گو از هر نظر در حال رکوردشکنی است و بعد از به دست آوردن عناوین عجیبی نظیر محبوب‌ترین بازی در تاریخ بازی‌های موبایل در ایالات متحده‌ی آمریکا و سریع‌ترین صعود به رتبه‌ی اول فروشگاه گوگل پلی، حالا به نظر می‌رسد که تعداد دانلود پوکمون گو نیز در حال تبدیل شدن به یک رکورد جدید است!
هر دو فروشگاه مطرح نرم افزارهای شخص ثالث در جهان یعنی اپ استور برای سیستم عامل آی او اس و گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید در حال ثبت رکوردهای عجیبی برای آمار تعداد دانلود پوکمون گو هستند و با اینکه هیچکدام از این دو فروشگاه، آمار دقیق و تعداد دانلودهای رسمی نرم افزارها و بازی‌های ثبت شده در سرورهای خود را برای عموم کاربران منتشر نمی‌کنند، اما کاملا مشخص است که این بازی به زودی مرزهای دانلود یک بازی موبایل را جابجا خواهد کرد.

در فروشگاه گوگل پلی همانطور که احتمالا می‌دانید، تعداد دانلودهای یک اپلیکیشن به صورت بازه‌ای اعلام می‌شود و به طور مثال در قسمت مشخصات آن اپلیکیشن نوشته می‌شود که تعداد دانلودها در بازه‌ی ۱۰ هزار تا ۵۰ هزار دانلود قرار دارند. چندی پیش تعداد دانلود پوکمون گو در این فروشگاه به بازه‌ی بیش از ۱۰ میلیون دانلود رسید و وارد بازه‌ی ۱۰ میلیون تا ۵۰ میلیون شد.

حالا ساعاتی پیش این بازی فوق محبوب و بسیار عجیب و غریب نینتندو و البته توسعه دهندگان آن در گروه نیانتیک آمریکا موفق شده است که یک مرز دیگر را هم در این فروشگاه رد کند و تعداد دانلود خود را به بیش از ۵۰ میلیون برساند. بازی پوکمون گو در حال حاضر دارای ۲۱ میلیون کاربر فعال در ایالات متحده‌ی آمریکا است که به صورت روزانه و مرتب وارد این بازی می‌شوند و همین تعداد که آن را به صدر محبوب‌ترین بازی‌های موبایل تاریخ این کشور رسانده‌اند، گفته می‌شود که قرار است تا حدود دو سه سال آینده درآمدی معادل ۳ میلیارد دلار را از راه خریدهای درون‌ برنامه‌ای اپ استور نصیب کمپانی اپل کنند و این بدون در نظر گرفتن درآمد سرشاری است که به جیب‌های سازندگانش واریز می‌شود.

عرضه در فرانسه و افزایش تعداد دانلود پوکمون گو

تعداد دانلود پوکمون گو از مرز ۵۰ میلیون دانلود در گوگل پلی عبور کرد!

گفتنی است که بازی واقعیت مجازی جدید نینتندو به نام پوکمون گو مدتی است که در کشورهای اروپایی، ایالات متحده‌ی آمریکا و چندین کشور آسیایی از جمله کشور عزیزمان ایران و مهد تولد این بازی یعنی کشور ژاپن هم عرضه شده است و در ادامه‌ی این روند پیشروی در بازارهای جهانی، کشور فرانسه نیز به‌عنوان آخرین میزبانی بوده است که اخیرا از این بازی به صورت رسمی پشتیبانی کرده و تعداد کشورهای دیگری نیز در آینده‌ی نزدیک به لیست بلندبالای این عنوان موبایل اضافه خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*