نسخه اروپایی نوت 7

نسخه اروپایی نوت 7 با تراشه اگزینوس 8990 روانه بازار می‌شود (شایعه)

علاقه مندان به محصولات شرکت سامسونگ برای رونمایی این کمپانی از گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) روز شماری می‌کنند. طبق شایعات منتشر شده در هفته‌های گذشته، گلکسی Note 7 با پردازنده بهبود یافته روانه بازار می‌شود. این فبلت پرچمدار در دو نسخه به بازار عرضه می‌شود: یکی با تراشه اسنپدراگون 823 که به نسبت اسنپدراگون 820 کمی ارتقا یافته است و دیگری با چیپست اگزینوس 8993 که در واقع نسخه ارتقا یافته تراشه اگزینوس 8990 است. اما به نظر می‌رسد نسخه اروپایی نوت 7 سامسونگ با پردازنده ضعیف‌تری روانه بازار شود.

نسخه اروپایی نوت 7 ضعیف‌تر از مدل سایر بازارهاست؟

با این حال جدیدترین شایعات منتشر شده از ایجاد تغییراتی در نسخه اروپایی نوت 7 سامسونگ خبر داده‌اند. این منابع ناشناخته معتقدند در نسخه اروپایی نوت 7 سامسونگ خبری از تراشه جدید اگزینوس نیست و کاربران از همان چیپست اگزینوس 8990 گلکسی اس 7 بهره می‌برند. بنابراین تمامی شایعات مربوط به بهره گیری سامسونگ از نسخه جدید تراشه اگزینوس نقض می‌شوند.

همچنین فرکانس پردازنده نسخه اروپایی نوت 7 نیز به احتمال زیاد همان 2.3 گیگاهرتز خواهد بود. البته لازم به ذکر است که گلکسی اس 7 سامسونگ (Samsung Galaxy S7) به هیچ وجه گوشی ضعیفی نیست و پردازنده اگزینوس 8990 در آن عملکرد بسیار خوبی دارد. با این حال مشتریانی که مبلغ بیشتری پرداخت می‌کنند، از ضعیف‌تر بودن نسخه اروپایی نوت 7 به نسبت مدل‌های دیگر آن حس خوبی نخواهند داشت.

با این حال تمامی این گزارشات در حال حاضر غیر رسمی هستند و ممکن است کاملا نادرست باشند. بنابراین در حال حاضر نباید آنها را باور کرد. حتی این امکان وجود دارد که سامسونگ از تراشه اگزینوس 8990 خود در تمامی بازارها استفاده کند و این موضوع تنها منحصر به بازار اروپا نباشد. در هر صورت گوشی Note 7 سامسونگ فردا در رویداد شهر نیویورک رسما رونمایی می‌شود و مطمئنا به سوالات ما پاسخ داده خواهد شد. در ادامه توجه شما را به جدول مقایسه مشخصات و امکانات گوشی گلکسی اس 7 و نوت 7 سامسونگ جلب می‌نماییم:

نسخه اروپایی نوت 7

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا برای خرید گوشی گلکسی نوت 7 شرکت سامسونگ برنامه‌ای دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*