مشخصات نوت 7

مشخصات نوت 7 تایید شد؛ رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی

در طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر شایعات متعددی پیرامون فبلت آینده شرکت سامسونگ یعنی گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) منتشر شده است؛ از تغییر نام گرفته تا تکنولوژی جدید حافظه و حسگر چشمی آیریس. به هر حال امشب سامسونگ به تمامی شایعات خاتمه داده و فبلت جدید خود را رسما در رویداد شهر نیویورک معرفی می‌کند. در طی ساعات گذشته تصاویری منتشر شدند که برخی از مشخصات نوت 7 در آنها تایید شده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

مشخصات نوت 7 سامسونگ افشا شد

همانطور که می‌دانید تاکنون مشخصات حقیقی این دستگاه مشخص نشده است و هرآنچه تاکنون می‌دانیم بر اساس شایعاتی هستند که رسانه‌های مختلف خارجی منتشر می‌کنند. اما پیش‌بینی‌ها گاهی اوقات در دنیای تکنولوژی درست از آب در می‌آیند. اکنون تصاویر و اطلاعات تازه‌ای درباره گلکسی نوت 7 منتشر شده است که گویای برخی از ویژگی‌های آن است. برچسپ یک اوپراتور کره‌ای با نام SK Telecom در تصویر منتشر شده از بسته‌بندی جدید این فبلت خودنمایی می‌کند. گلکسی نوت 7 با پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس وارد بازار می‌شود، البته نسخه مربوط به بازار ایالات متحده آمریکا از پردازنده اسنپدراگون – همچون گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج – بهره می‌برد.

صفحه‌ نمایش دستگاه فوق 5.7 اینچی بوده که منحنی آن را می‌توان در تصاویر منتشر شده مشاهده کرد. البته مهم‌ترین نکته در این خبر وجود حافظه داخلی 64 گیگابایتی است. این احتمال وجود دارد که نسخه پایه دستگاه به این مقدار ظرفیت حافظه داخلی مجهز شده باشد و بدون شک قیمت آن قدری بالاتر خواهد بود.

با توجه به اخبار منتشر شده و حدس و گمان‌های موجود، گلکسی نوت 7 دارای رم 6 گیگابایتی بوده و قطعا با مهندسی ضد آب و تحت گواهینامه IP68 روانه بازار می‌شود. یکی از ویژگی‌های جدید در گوشی گلکسی Note 7 ، امکان یادداشت برداری در زیر آب است.

چند تصویر دیگر از گلکسی نوت 7 منتشر شده‌اند که وجود رنگ‌های گلد، مشکی و خاکستری را تایید می‌کنند. علاوه بر این، قلم S-Pen و پورت USB-C نوت 7 را نیز می‌توان در این تصاویر مشاهده کرد. به هر حال امشب سامسونگ به تمامی شایعات موجود خاتمه می‌دهد و گلکسی نوت 7 را به صورت رسمی معرفی می‌کند، انتظار می‌رود که باز هم شایعات تازه‌ای درباره مشخصات نوت 7 تا قبل از معرفی شدن آن منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. رم داخلی نوت ۷ ۴
    هسش

    • دوست گرامی مطلب فوق ترجمه شده و لینک منبع هم موجوده و میتونین سر بزنین، دنیای تکنولوژی پر از شایعات و گاهی هم ممکن اشتباه پیش بیاد به هر حال مشخصات مختلفی از دستگاه‌ها قبل از معرفی شدن منتشر می‌شن…