گوشی Meizu M1E

مشخصات گوشی Meizu M1e در فضای وب منتشر شد

تصاویر گوشی Meizu M1E یک بار دیگر در فضای آنلاین ظاهر شده و تصاویری از آن به نمایش درآمد. میزو همچنان یکی از بزرگترین کمپانی‌های در حال رشد در کشور چین است. این کمپانی امسال نیز تعدادی گوشی هوشمند روانه بازار کرده و در دو روز آینده یک گوشی جدید به لیست محصولات خود اضافه خواهد کرد.

Meizu برای تاریخ 10 آگوست (20 مرداد ماه) یک رویداد خبری را تدارک دیده است و چندی پیش نیز از طریق یک تیزر تبلیغاتی نشان داد که قصد دارد تا در این رویداد گوشی Meizu M3E را رونمایی کند.

تصاویر گوشی Meizu M1E یکبار دیگر در فضای آنلاین ظاهر شد

خبرهای مربوط به گوشی Meizu M1E تاکنون چندین بار به بیرون درز کرده و به لطف این خبرها، بخشی از مشخصات و طراحی آن آشکار شده است؛ اما تا این زمان حتی برای یکبار هم خبری از مشخصات میزو M3E دیده نشده و همه چیز کمی عجیب به نظر می‌رسد. به خصوص آنکه تا رونمایی از دستگاه جدید میزو تنها دو روز باقی مانده است. برخی شایعات حکایت از آن دارند که پرچمدار جدید میزو با یک نمایشگر دو طرف منحنی همراه خواهد بود؛ اما به نظر می‌رسد که اظهار نظر درباره این اسمارت فون کمی زود است و باید تا دو روز دیگر صبر کرد.

در حالی که انتظار داشتیم تا خبرهایی از میزو ام 3 ای شنیده شود، گوشی Meizu M1E مجددا در چین ظاهر شد، اما این بار در رنگ مشکی خودنمایی کرد. در گالری زیر 5 عکس از این گوشی به نمایش درآمده که نمای جلو و پنل پشتی آن را به تصویر کشیده‌اند و جالب آنکه در یکی از این تصاویر مشخصات آن به وضوح قابل رویت است.

گوشی Meizu M1E

میزو M1E با بدنه تمام فلزی، دارای یک نمایشگر فول اچ دی (رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل) است؛ متاسفانه اندازه نمایشگر آن در این گزارش ذکر نشده است. این دستگاه از یک پردازنده هشت هسته‌ای Helio P10 با ساختار 64 بیتی از مدیاتک قدرت گرفته و دوربینی 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن قرار دارد. 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل می‌دهند.

به نظر می‌رسد که مدیر ارشد کمپانی میزو، لی نان (Li Nan)، تصمیم گرفته تا ابهامات باقی مانده را درباره این گوشی فاش کند. به لطف انتشار یک گزارش داخلی از این کمپانی، اکنون می‌دانیم که موبایل Meizu M1E دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی بوده و پردازنده‌ مرکزی آن از نرخ فرکانس 1.8 گیگاهرتزی برخوردار است. انرژی لازم برای این دستگاه از یک باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس ویدئویی، یک دوربینی 5 مگاپیکسلی در پنل جلویی آن تعبیه شده است.

انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند با مبلغی بین 1500 تا 1700 یوان به بازار عرضه شود. با این که تیزر تبلیغاتی میزو نشان می‌دهد که در روز 10 آگوست اسمارت فون Meizu M3E رونمایی خواهد شد، اما این شانس همچنان وجود دارد که میزو در کنار پرچمدار جدید خود، گوشی Meizu M1E را نیز معرفی کند. باید تا دو روز دیگر صبر کرد تا اطلاعات کاملی از این موضوع منتشر شود. با ما همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*