بوگاتی ویژن گرن توریزمو

خریداری دو دستگاه بوگاتی ویژن گرن توریزمو و شیرون توسط شاهزاده‌ی سعودی!

یکی از اعضای خاندان آل سعود، شاهزاده بدر بن سعود اخیرا دو مدل از خاص‌ترین خودروهای بوگاتی یعنی شیرون و بوگاتی ویژن گرن توریزمو (Vision Gran Turismo) را  خریداری کرده است. برای اطلاع بیشتر ار جرئیات، با گجت نیوز همراه باشید.

علاقه‌مندان به ابرخودرو‌های بوگاتی می‌دانند که فروش مدل شیرون با قدرت 1500 اسب بخار و قیمت 2.5 میلیون دلار هنوز آغاز نشده است. حتی در حال حاضر نسخه‌ی نهایی و قابل‌تولید این خودرو آماده نیست؛ اما این بدین معنی نیست که نمی‌توان مالک یکی از آن‌ها بود؛ چراکه اخیرا یکی از شاهزادگان عربستان سعودی به نام بدر بن سعود دو دستگاه از آخرین محصولات بوگاتی را خریداری کرده است.chiron-twins-1

بوگاتی ویژن گرن توریزمو و شیرون، در چنگ سعودی‌ها!

شاهزاده بدر به‌تازگی تصویری را در صفحه‌ اینستاگرام خود منتشر کرده است که در آن یک دستگاه بوگاتی مفهومی ویژن گرن توریزمو و یک دستگاه بوگاتی شیرون دیده می‌شود، درصورتی‌که هردوی این خودروها سال گذشته در نمایشگاه خودرو ژنو به نمایش درآمده بودند. عکاس تصویر خودرو‌های شاهزاده بدر، جی‌اف ویلیامز (GFWilliams) نام دارد که چند تای آن‌ها را در صفحه شخصی فیس بوک خود به اشتراک گذاشته است.

هنوز فاش نشده که شاهزاده‎ی سعودی چقدر پول برای این دو خودرو پرداخته است. در همین راستا، نشریه‌ی Carscoops با توجه قیمت کارخانه‌ای این خودروها تخمین زده که مبلغ پرداختی برای این دو خودرو بیش از 5 میلیون دلار است. نشریه‌ی ذکر شده همچنین اعلام داشت که شاهزاده‌ی سعودی در یک مزایده، بالاترین مبلغ را برای این خودروها پیشنهاد داده است. این موضوع به ما یادآوری می‌کند که وی تنها فرد علاقه‌مند به خرید این خودروها نبوده است.

بوگاتی ویژن گرن توریزموهر دوی این خودروها از مدل‌های کانسپت پیش‌تولید هستند که از پیشرانه‌ی شانزده سیلندر W16 بوگاتی استفاده می‌کنند و  چهار عدد توربوشارژر به همراه دارند. البته معلوم نیست که این خودروها قابل راندن هستند یا خیر اما در عکس‌های منتشرشده، هر دو خودرو با پلاک عربستان سعودی به نمایش درآمده‌اند. حتی اگر این خودروها قابلیت حرکت نداشته باشند اما در هر صورت ظاهر چشمگیر آن‌ها بسیار باارزش است.

در هفته‌های پیش رو، بوگاتی ویژن گرن توریزمو در کنار مدل شیرون در فستیوال پبل پیچ کنکورسو دو الگانس (Pebble Beach Concours d’Elegance) به نمایش درخواهند آمد که نشان دهنده‌ی این است که شاهزاده‌ی سعودی هنوز این خودرو‌ها را تحویل نگرفته است. یا تحویل این خودروها به وی، این دو مدل نیز به کلکسیون خودروهای خاص موجود در عربستان سعودی ملحق خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. به نظر من با اوردن همچین خبری کلاس کاری مطالب خوبتون رو پایین اوردین ، خبر در مورد سوپر ماشین شاهزاده های کثیف سعودی که هیچ احترامی برای ایران قائل نیستند نباید در مجله دوست داشتنی شما جایی داشته باشه چون نه خبر علمی و نه خاص فقط احترام من نسبت به اطلاعات مجله الکترونیکی شما کم کرد.چون برام مهم بودید این گلایه رو نوشتم