اندروید ۷.۰ نوقا به صورت پیشفرض بر روی گوشی ال جی وی ۲۰ نصب می‌شود

اندروید ۷.۰ نوقا به صورت پیشفرض بر روی گوشی ال جی وی ۲۰ نصب می‌شود

احتمالا می‌دانید که گوشی ال جی وی ۲۰ (LG V20) قرار است تا حدود یک ماه دیگر روانه‌ی بازار شود و نقش پرچمدار فروش ال جی در بازار را که در حال حاضر با کاهش فروش گوشی جی ۵ رو به فراموشی گذاشته است، تقویت کرده و نام کمپانی کره‌ای را در بازار اسمارت فون‌ها دوباره مطرح کند.
به تازگی گزارشی از یک user agent درباره‌ی ال جی وی ۲۰ منتشر شده که نشان می‌دهد اسمارت فون جدید این کمپانی قرار است به صورت پیشفرض دارای سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا باشد. user agent همان گزارشی است که هنگام ورود یک کاربر به یک سایت اینترنتی از دیوایس او و اطلاعات مهم آن تهیه می‌شود و حالا به نظر می‌رسد که ورود از طریق این دیوایس به یک سایت اینترنتی باعث لو رفتن این اطلاعات شده است.

اندروید ۷.۰ نوقا به صورت پیشفرض بر روی گوشی ال جی وی ۲۰ نصب می‌شود

در این گزارش user agent مربوط به گوشی ال جی وی ۲۰ ، نه تنها سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا به چشم می‌خورد، بلکه شماره مدل این اسمارت فون نیز مشخص است. گوشی ال جی وی ۱۰ که توسط اپراتور AT&T روانه‌ی بازار شده بود، دارای شماره مدل LG-H900 بود و مدلی که توسط اپراتور T-Mobile عرضه شده بود، شماره مدل LG-H901 را به همراه خود داشت. بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که گوشی ال جی وی ۲۰ دارای شماره مدل LG-H910 باشد و این دقیقا همان چیزی است که در گزارش بالا به چشم می‌خورد.

این گوشی قرار است در روز سه شنبه ششم ماه سپتامبر (۱۶ شهریور) و در رویدادی که توسط ال جی در شهر سان فرانسیسکو برگزار می‌شود، رونمایی شده و به چرخه‌ی اسمارت فون های سری وی ال جی اضافه شود. برای این رویداد، شعار Play More انتخاب شده است که به وجود قابلیت‌های مالتی مدیا و سرگرمی بیشتر در گوشی وی ۲۰ اشاره می‌کند.

گوشی ال جی وی ۲۰ هم به یک اولین تبدیل خواهد شد

اندروید ۷.۰ نوقا به صورت پیشفرض بر روی گوشی ال جی وی ۲۰ نصب می‌شود

گوشی ال جی وی ۲۰ قرار است به چیپست صوتی ۳۲ بیتی Quad DAC مجهز شود که این اتفاق برای اولین بار در تاریخ اسمارت فون‌ها رخ می‌دهد. کمپانی سازنده میگوید که این چیپست کیفیت صدا را تا حد زیادی افزایش خواهد داد و قادر به حذف نویزهای محیطی تا ۵۰ درصد بیشتر از چیپست‌های حال حاضر بازار است.

جالب است بدانید که با توجه به فروش نه چندان جالب ال جی جی ۵، این کمپانی توانسته است بازه‌ی زمانی سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ را با خوبی و خوشی به پایان برساند و در این بازه که به ماه ژوئن ختم می‌شد، ال جی توانست با فروش ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار واحد اسمارت فون، در جایگاه خوبی قرار بگیرد. به گزارش موسسه‌ی آنالیز بازار Kantar Worldpanel، ال جی با به دست آوردن سهم فروشی معادل ۱۴ درصد از بازار ایالات متحده‌ی آمریکا، بعد از سامسونگ با ۳۵ درصد از فروش و اپل با ۳۲ درصد از فروش کل بازار در جایگاه سوم قرار بگیرد. این رتبه ال جی را بالاتر از موتورلا قرار داده که تنها توانسته است ۵ درصد از فروش در بازه‌ی زمانی مورد نظر را به خود اختصاص دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*