دیده شدن یوفو در سنت لوئیس

یوفو در سنت لوئیس: ویدیویی از یک شیء ناشناس پرنده در آمریکا

اخیرا ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که تبدیل به یکی از موضوعات داغ شده است. اهالی منطقه سنت لوئیس ادعا می‌کنند این شیء ناشناس پرنده یا همان یوفو (UFO) متعلق به موجودات فرازمینی بوده است.

«Chase Rhoads» شخصی که در نزدیکی طاق شهر سنت لوئیس (شهر و بندری در ایالت میزوری کشور امریکا) این یوفو را مشاهده کرده بود در توییتر شخصی خود می‌گوید:

نزدیک به چند ماه است که آنجا بوده‌ام و تا به حال چیز خاصی در بالای طاق مشاهده نکرده بودم، اما هفته‌ی پیش در حالی که سیگار می‌کشیدم نور مرموزی را در بالای طاق دروازه دیدم که چند بار چشمک می‌زد و بعد ناگهان ناپدید می‌شد.

به جز این ویدیو که توسط Chase Rhoads در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، دوربین‌های نظارتی اطراف طاق هم، نور مرموزی را در بالای طاق دروازه ضبط کرده‌اند که دور این طاق چشمک می‌زند و ناگهان دوباره به پایین آمده و در یک چشم به هم زدن ناپدید می‌شود. توضیح دادن این نور، به خاطر کیفیت پایین و زاویه فیلم ضبط شده بسیار سخت است و دقیقا نمی‌توان گفت که نور دیده شده متعلق به یک یوفو بوده یا نه. جزییات دقیق تا حدودی در مانیتورهای HD به وضوح دیده می‌شوند، ولی این احتمال نیز داده می شود که نور دیده شده حاصل یک پهباد باشد که شخصی در آن منطقه برای آن را به پرواز درآورده باشد. هنوز نمی‌توان توضیح دقیقی در این مورد داد و فعلا هیچ گزارش کاملی در این مورد تهیه نشده است.

ویدیوی ضبط شده از یوفو در سنت لوئیس :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اصلا هوا ابری هر چیزی بره بین ابرها میتونه اینکارو کنه

  2. والا این هیچیش معلوم نیست و خیلی راحت میشه با یکی از این کوادروتورا این فیلم رو درست کرد