اختلال در جایگاه های سوخت

سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت: مردم با پول نقد به جایگاه‌ها بروند

با تداوم اختلال در جایگاه های سوخت سخنگوی صنف جایگاه‌داران از رانندگان خواست تا اطلاع ثانوی برای پرداخت بهای بنزین پول نقد همراه داشته باشند.

سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت اعلام کرد به دلیل تداوم اختلال در جایگاه های سوخت رانندگان باید تا اطلاع ثانوی برای سوخت‌گیری با خود پول نقد همراه داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند. رضا نواز با اشاره به کاهش شدید شانس موفقیت تراکنش‌های آنلاین تاکید کرد که این بحران به وضعیت سختی رسیده است و نیاز به همراهی بیشتر شهروندان دارد.

قفل شدن کارتخوان ها در پمپ بنزین

وقوع اختلال در خدمات بانکی کشور که پیشتر مشخص شد ناشی از حمله سایبری به سیستم بانکی بوده اکنون به نازل‌های سوخت‌گیری سرایت کرده است. به گفته سخنگوی صنف جایگاه‌داران تداوم اختلال در جایگاه های هرچند با همراهی مالکان و کارکنان پمپ‌بنزین‌ها تا حدی مدیریت شده، اما مردم باید برای پیشگیری از ایجاد صف‌های طولانی به صورت نقدی تسویه حساب کنند.

0 دیدگاه
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات