کپی چینی پوکمون گو یک کابوس تمام عیار است!

کپی چینی پوکمون گو یک کابوس تمام عیار است!

بازی پوکمون گو به حدی محبوب بوده است که سرعت کپی برداری از آن به روز و ساعت کشیده شده است و به طور مداوم شاهد عرضه‌ی عناوین جدید مشابه آن هستیم. این اپلیکیشن کپی چینی پوکمون گو نیز که قصد بررسی آن را داریم، یکی از آن بازی‌هایی است که قصد دارد با استفاده از محبوبیت پوکمون گو نام خود را بر سر زبان‌‌ها بیاندازد.
شخصیت پوکمون که بازی پوکمون گو (Pokemon GO) بر مبنای آن ساخته شده، در کشور ژاپن متولد شده است و به همین دلیل در کشورهای آسیایی شرقی میلیون‌ها کاربر علاقه‌مند به داستان‌های کمیک بوک، انیمیشن‌ها و بازی‌های ساخته شده بر مبنای این کاراکتر زندگی می‌کنند. سازندگان بازی Ball Practice for Pokemon GO نیز که یک کپی چینی پوکمون گو محسوب می‌شود، دقیقا سعی دارند از همین محبوبیت استفاده کنند.

البته پیش از این که این بازی یک عنوان واقعیت مجازی باشد، در اصل حکم یک زمین تمرینی برای بازی اصلی را دارد و کاربران پوکمون گو می‌توانند با ورود به این بازی، مهارت خود در پرتاب توپ‌های پوکه بال را بالا ببرند. با این که شاید هدف توسعه‌ی این اپلیکیشن و یا این بازی، جذاب و کاربردی است، اما با اولین نگاه به پوکمون‌های داخل این بازی، نظرتان کاملا تغییر خواهد کرد و شاید برای همیشه از دنیای پوکمون‌ها فاصله بگیرید!

تا آنجا که می‌توانید از کپی چینی پوکمون گو دور شوید!

سازندگان این بازی تقریبا هیچ دقتی بر روی طراحی کاراکترهای داخل آن انجام نداده‌اند و شما با ترسناک‌ترین و عجیب‌ترین پوکمون‌هایی مواجه می‌شوید که تا به حال دیده‌اید! البته همان رنگ‌ها، همان ویژگی‌های ظاهری و همان قابلیت‌های پوکمون‌های اصلی در کپی چینی پوکمون گو نیز وجود دارد، اما مشکل اینجاست که در طراحی آنها هیچ ظرافتی انجام نشده و کاربران کم سن و سال‌تر را احتمالا با یک کابوس شبانه روانه‌ی تخت خوابشان خواهد کرد.

البته در نسخه‌ی جدید اپلیکیشن Ball Practice for Pokemon GO، سازندگان تلاش کرده‌آند که ظاهر کاراکترهای بازی و المان‌های حاضر در آن را تغییر دهند و تا جایی که می‌توانند، علاوه بر فانتزی‌تر کردن پوکمون‌ها، شباهت آنها با پوکمون‌های اصلی را هم کمتر کنند تا شکایت نیانتیک و نینتندو را دریافت نکنند؛ در صورت شکایت سازندگان پوکمون گو، ممکن است که توسعه دهندگان این اپلیکیشن که تا به حال بین ۱۰ هزار تا ۵۰ هزار دانلود نیز در این لینک در گوگل پلی داشته است، مجبور شوند که آن را برای همیشه از این فروشگاه حذف کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عجب ادمای … چیزی هستن این چینی ها همه چی رو کپی کردن اما دیگه انتظار نداشتم بیان بازی رو هم کپی کنن