ماشین DevBot

ماشین DevBot در مسابقات روبوریس به نمایش در خواهد آمد

ماشین DevBot یک خودروی اسپرت الکتریکی خودران است که در مسابقات روبوریس به نمایش درمی‌آید. به زودی به لیست ماشین‌های مسابقه فرمول E مدل جدیدی از خودروی الکتریکی خودرانی اضافه می‌شود که طراحی منحصر به فردی دارد.

روبوریس (Roborace) مسابقات قهرمانی ماشین‌های الکتریکی است که با سیستم‌‌های خودران هدایت می‌شوند. سری مسابقات روبو ریس، مسابقات قهرمانی با ماشین‌های مسابقه ای خودرانی است که به صورت مستقل و با عنوان رقابت‌های جهانی فرمول E با شروع فصل 2016 – 2017 برگزار خواهد شد.

ماشین DevBot به صورت خودکار و کاملا مستقل برای شرکت در مسابقات روبوریس طراحی شده است

ماشین‌های اسپرت بدون راننده‌ ای که تحت عنوان روبوریس توسعه یافته توسط دنیل سیمون (Daniel Simon) طراحی شده است. این کمپانی به تازگی یک نمونه اولیه مورد آزمایش را در یک ویدئوی تبلیغاتی منتشر کرد که در آن ماشین DevBot به صورت خودکار و کاملا مستقل در حال حرکت در پیست اتومبیلرانی سیلورستون (Silverstone Circuit) است. در حالی که مدل DevBot تست‌های نهایی خود را برای آمادگی در مسابقات روبوریس می‌گذراند، اما شکل ظاهری آن تا حدودی شبیه به نمونه  کوچکی از ماشین‌های مسابقه‌ای است که در مسابقات 24 ساعته LeMans دیده می ‌شود. با این کابین شیشه‌ای بسیاری از قطعات مکانیکی این خودرو در معرض دید قرار گرفته و بدنه آن نیز از فیبر کربنی تولید شده است.

ماشین DevBot

در دل این خودرو از پردازنده‌های انویدیا به عنوان هوش مصنوعی این خودرو استفاده شده که با تعامل با سنسورها و حسگرهای پیشرفته‌ای می‌تواند مسیریابی خود را به خوبی انجام دهد. ماشین DevBot به همان پیشرانه، حسگرها، سیستم های محاسبات و فناوری های ارتباطی مجهز شده که روبوکار طراحی شده توسط دنیل سیمون از آنها برخوردار شده است.

مسابقات روبوریس (Roborace) در واقع جنگ بین الگوریتم‌های نرم افزاری و تکنولوژی‌های هوش مصنوعی تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها بوده و مسلما طراحی خودرو یکی از مهمترین و اصلی‌ترین عوامل پیروزی این تیم‌ها خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*