بلوری پلیر پاناسونیک با کیفیت 4K و قیمتی مقرون به صرفه معرفی شد

بلوری پلیر پاناسونیک با کیفیت 4K و قیمتی مقرون‌به‌صرفه معرفی شد

شرکت پاناسونیک در کنفرانس مطبوعاتی خود در IFA 2016 یک بلوری پلیر معرفی کرد که به گونه‌ای طراحی شده که مقرون به صرفه‌تر از مدل حرفه‌ای DMP-UB900 باشد. این بلوری پلیر پاناسونیک DMP-U700 نامگذاری شده و از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی خواهد کرد. با گجت نیوز همراه باشید.

بلوری پلیر پاناسونیک مدل DMP-U700 دیسک‌های بلوری را به همان خوبی که CD و DVD ها را به نمایش می‌گذارد، با کیفیت 4K و در حالت HDR پخش می‌کند.

این بلوری پلیر پاناسونیک ، مانند مدل 699 دلاری خود یعنی DMP-U900، از پردازش تصویر بالایی برخوردار بوده و با ارتقاء اطلاعات رنگ 4K به 4:4:4 می‌تواند کیفیت تصویر بهتری را به همراه داشته باشد.

بلوری پلیر پاناسونیک U700 با قیمت 530 دلار عرضه می‌شود

بلوری پلیر پاناسونیک DMP-U700 قابلیت اتصال به اینترنت را نیز دارد و این به معنای این است که می‌توان توسط آن به تماشای ویدئوهای نتفلیکس و یوتیوب با کیفیت 4K پرداخت (در صورتی که قابلیت دریافت ویدئوهای HDR نتفلیکس را داشته باشد).

این پلیر با اینکه از تکنولوژی پیشرفته تبدیل آنالوگ به دیجیتال (مانند قابلیتی که در مدل U900 است) برخوردار نیست، اما قادر است موزیک‌هایی با فرمت FLAC، WAV، MP3 و فایل‌های DSD را به راحتی و با کیفیت بالا پخش نماید.

قیمت بلوری پلیر پانایونیک U700 در اروپا 400 پوند (معادل 530 دلار) است و با توجه به گفته‌ی مسئولین این شرکت، فعلا برنامه‌ای برای عرضه‌ی آن در آمریکا و استرالیا را نخواهند داشت.

همانطور که می‌دانید، با توجه به عرضه کنسول بازی Xbox One S مایکروسافت با قیمت 300 دلار، بازار بلوری پلیرها به سمت افول در حال حرکت است. حتی با اینکه بلوری پلیر پاناسونیک U700 یک بلوری پلیر مقرون به صرفه لقب گرفته، اما با وجود قیمت بیشتر آن نسبت به Xbox One S، بلوری پلیر UBD-K8500 سامسونگ با قیمت 400 دلار و بلوری پلیر BDP7501 فیلیپس با قیمت 300 دلار، به نظر بلوری پلیر پاناسونیک راه سختی را برای تصاحب بازار پیش رو خواهد داشت.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده جدید ترین مدل های پاور بانک با بهترین قیمت و انواع هندزفری بلوتوث حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*