لاجیتک از طرح Circle Safe برای دارندگان دوربین‌های امنیتی خود رونمایی کرد

لاجیتک از طرح Circle Safe برای دارندگان دوربین‌های امنیتی خود رونمایی کرد

حالت ایده‌آل استفاده از دوربین‌های امنیتی به این شکل است که تمام اتفاقات رخ داده را توسط آنها مشاهده کنید و به صورت لحظه‌ای بدانید که چه اتفاقاتی در محیط اطرافتان در حال رخ دادن است. اما چنین موضوعی نیاز به یک نگهبان دارد که به صورت شبانه‌ روزی پای دستگاه بنشیند و آن را چک کند و مطمئنا اکثر کاربران در خانه‌هایشان چنین فردی را ندارند؛ طرح Circle Safe لاجیتک نیز دقیقا برای همین موضوع ایجاد شده است.
اکثر کاربرانی که یک دوربین امنیتی در خانه‌ یا محل کار خود دارند، معمولا بعد از این که حادثه‌ای پیش می‌آید، به سراغ فیلم‌های ذخیره شده بر روی فضای ذخیره‌سازی محلی و یا سرور آنلاین می‌روند تا از اتفاقات رخ داده باخبر شوند. حالا تصور کنید که شما یک ماه از خانه دور بوده‌اید و یک اتفاق درست روز بعد از خروج شما از خانه رخ داده است.

طرح Circle Safe تنها مخصوص دوربین‌های امنیتی لاجیتک است

در این شرایط برای این که از جزییات آن اتفاق مطلع شوید، نیاز است که آن دوربین امنیتی تمام شبانه‌روز یک ماه گذشته را در خود ذخیره کرده باشد و این موضوع به یک فضای ذخیره سازی بسیار عظیم نیاز دارد. لاجیتک برای برطرف کردن این نیاز، از طرح Circle Safe در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ رونمایی کرده است. کاربرانی که از دوربین های امنیتی این کمپانی یعنی Logi Circle استفاده می‌کنند، با ثبت نام و استفاده از این طرح قادر خواهند بود که ۳۱ روز و به صورت شبانه‌روزی، تمام ویدیوهای ضبط شده در دوربین خود را در حساب کاربری شان مشاهده کنند.

تمام ویدیوها در سرور آنلاین ذخیره خواهد شد و کاربران طرح Circle Safe می‌توانند در هر ساعتی و در هر کجای دنیا به حساب کاربری خود وارد شوند و ویدیوهای ذخیره‌ شده را تماشا کنند. نکته‌ی جالب اینجاست که لاجیتک قابلیت‌های استفاده از این طرح را از مصارف امنیتی فراتر برده است و به طور مثال کاربران می‌توانند یک خلاصه‌ی کوتاه برای روزهای خاص بنویسند و یا با استفاده از دوربین خود، ویدیوهای صحنه‌ آهسته‌ی time lapse بسازند.

به طور مثال می‌توانید ویدیوهای تهیه شده از یک جشن تولد را تگ گذاری کرده و آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. طبق گفته‌ی لاجیتک، استفاده از طرح Circle Safe به طور ماهانه نیاز به پرداخت ۹.۹۹ دلار خواهد داشت و البته کاربران می‌توانند یک دوره‌ی ۳۱ روزه به صورت رایگان از آن استفاده کنند و در صورت تمایل، در این طرح جالب ثبت نام کنند. طرح‌های متنوع دیگری نیز بر روی وبسایت رسمی این کمپانی قرار داده شده است که کاربران بیشتری می‌توانند با بهره‌گیری از آنها، مشکل کمبود فضای ذخیره‌سازی خود را از بین ببرند.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده جدید ترین مدل های پاور بانک با بهترین قیمت و انواع هندزفری بلوتوث حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*