موتورولا موتو زد پلی دروید

گوشی موتورولا موتو زد پلی دروید با 50 ساعت عمر باتری معرفی شد

شرکت موتورولا به همراهی اوپراتور واریزون گوشی هوشمند موتورولا موتو زد پلی دروید (Motorola Moto Z Play Droid) را معرفی کردند. به لطف باتری 3510 میلی آمپری این گوشی هوشمند ، شارژ دهی آن تا 50 ساعت بیشتر شده که طولانی‌ترین ماندگاری باتری را تاکنون در بین گوشی‌های موتورولا به خود اختصاص داده است.

یکی از امکاناتی که به این گوشی هوشمند افزوده‌شده، قابلیت توربو شارژ آن است که با 15 دقیقه شارژ کردن توانایی 9 ساعت استفاده را برای کاربر فراهم می‌کند.

موتورولا موتو زد پلی دروید ، از یک نمایشگر 5.5 اینچی با صفحه نمایش سوپر آمولد و رزولیشن فوق‌العاده 1920 در 1080 بهره‌مند بوده ، همچنین دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای کوالاکام اسنپدراگون 625 و یک پردازنده گرافیکی آدرنو 506 به همراه 3 گیگابایت رم است.

موتورولا موتو زد پلی دروید

موتورولا موتو زد پلی دروید از 32 گیگابایت فضای‌ داخلی بهره‌مند است و به کمک درگاه میکرو‌‌ اس‌ دی قابلیت ارتقاء آن تا 2 ترابایت فضا وجود دارد.در پشت این گوشی‌ هوشمند ، یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و همچنین سنسور فوکوس خودکار و سریع تعبیه شده‌، اما دوربین جلوی آن با کیفیت 5 مگاپیکسل و فوکوس خودکار و زاویه لنز باز (85 درجه) بسیار مناسب برای سلفی گرفتن‌ است.

این گوشی هوشمند با تمامی لوازم جانبی موتورولا سازگار بوده و بر‌روی آن اندروید 6.0.1 نصب خواهد بود.

موتورولا موتو زد پلی دروید ، در تاریخ 8 سپتامبر سال 2016 در فروشگاه‌های واریزون به صورت آنلاین برای فروش قرار خواهد گرفت.قیمت این گوشی هوشمند 408$ است و البته قیمت بعضی از مدل های آن تا 300$ نیر خواهد بود.

موتورولا موتو زد پلی دروید

همچنین شرکت موتورولا بیان کرده‌ که با اتصال موتوماد True Zoom به موتو زد پلی ، این گوشی هوشمند می‌تواند عکس هایی با زوم اپتیکال 10X بدون کوچکترین افت کیفیت بگیرد ، موتوماد true zoom دارای فلش زنون بوده و به کاربران اجازه ثبت تصاویر با فرمت RAW را می‌دهد.قیمت موتوماد ترو زوم 250$ خواهد‌بود و در تاریخ 8 سپتامبر (25 شهریور) عرضه آن در فروشگاه‌ واریزون آغاز خواهد‌شد.

موتورولا موتو زد پلی دروید

موتوماد True Zoom

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*