آلکاتل

آلکاتل از گوشی و تبلت های جدید خود در IFA 2016 رونمایی کرد

از آنجایی که IFA 2016 یکی از نمایشگاه‌های معتبر فناوری به شمار می‌رود و فرصت مناسبی برای دیدن شدن است، شرکت‌های کمتر شناخته شده اغلب سعی می‌کنند محصولات بالا رده خود را در این نمایشگاه در معرض دید عمومی قرار دهند. در همین راستا شرکت آلکاتل نیز ساعاتی پیش در کنار هدست واقعیت مجازی Vision VR از گوشی‌ها و تبلت های جدید خود در برلین رونمایی کرد.

آلکاتل

بر این اساس سری تبلت های میان رده جدید آلکاتل که POP 4 نامیده می‌شود، در دو نسخه 10.1 و 7 اینچی به بازار عرضه خواهد شد. مدل مجهز به نمایشگر 10.1 اینچی این محصول دارای تراشه مرکزی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 430 بوده، با این حال مدل کوچک‌تر از پردازنده چهار هسته‌ای MT8735 بهره می برد.

اما در سوی دیگر این شرکت یک گوشی شبیه به پرچمدارش را با نام SHINE به IFA 2016 آورده است که با مشخصاتی از  قبیل بدنه ای تمام فلزی با گوشه‌هایی گرد، نمایشگر 5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی از نوع IPS و محافظت شده با پوشش گلس 2.5D، تراشه مرکزی هشت هسته‌ای، 2 گیگابایت حافظه رم، دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز به فلش ال ای دی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت قرار است با قیمت رقابتی 200 دلاری به بازار کشورهای اروپایی و آسیایی عرضه شود.

آلکاتل

آخرین گوشی معرفی شده آلکاتل در این نمایشگاه XL نام دارد که به لطف تراشه Helio P10 ساخت مدیاتک، از شبکه مخابراتی LTE cat 6 پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این فبلت 6 اینچی که دارای نمایشگری با وضوح تصویر فول اچ دی است، می‌توان به دوربین اصلی 13 مگاپکیسلی مجهز به فلاش دوگانه ال ای دی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 3,500 میلی‌آمپری که به ادعای شرکت سازنده یک روز کامل شما را همراهی می‌کند اشاره کرد.

تمامی محصولات فوق از نسل چهارم شبکه مخابراتی پشتیبانی می‌کنند و از اواسط پاییز به بازار کشورهای خاورمیانه، اروپایی و آفریقایی عرضه شوند.

فروشگاه اینترنتی جانبی فروش اینترنتی انواع عینک واقعیت مجازی و دسته بازی موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*