اسپیکرهای JBL

اسپیکرهای JBL مجهز به گوگل ناو و سیری خواهند شد

شرکت JBL یکی از سازندگان مطرح انواع اسپیکر در جهان است. پس از پیشرفت سرویس‌های تشخیص صدا یه همان دستیار صوتی مجازی گوگل ناو (Google Now) و سیری (Siri)، مهندسان این کمپانی تصمیم گرفتند اسپیکرهای JBL را در آینده نزدیک به این دو سرویس محبوب مجهز کنند تا تعامل کاربر با دستگاه آسان‌تر از همیشه شود.

نسل جدید اسپیکرهای JBL که شامل Xtreme، Pulse 2، Charge 3 و Flip 3 می‌شوند در آینده‌ای نزدیک به دستیارهای صوتی گوگل ناو و سیری مجهز خواهند شد و این نوآوری JBL راحتی بیشتری هنگام کار با دستگاه به ارمغان خواهد آورد.

عاشقان موسیقی می‌توانند با فشردن دکمه چند کاربردی (همان دکمه پخش/توقف موسیقی) به فعال سازی دستیار صوتی بپردازند. آن‌ها می‌توانند تنها با استفاده از گوگل ناو یا سیری موسیقی درحال پخش را عوض کنند، تماس صوتی برقرار کنند و از وضعیت آب و هوا آگاه شوند.

اسپیکرهای JBL هوشمندتر از گذشته خواهند شد

طبق گفته‌های JBL، قابلیت صحبت کردن با اسپیکر در آینده‌ای نزدیک به یک ویژگی ثابت در محصولات این شرکت بدل خواهد شد. بدین ترتیب حتی بدون لمس اسپیکرهای JBL و تنها با گفتن نام آهنگ، امکان درخواست پخش موسیقی وجود خواهد داشت. همچنین اپلیکیشن موبایل JBLموسوم به Connect تا انتهای ماه جاری میلای منتشر خواهد شد و اطلاعات بین تلفن هوشمند و اسپیکر راحت‌تر رد و بدل خواهند شد.

اسپیکرهای JBL

اسپیکرهای JBL با ارائه این سرویس بسیار محبوب‌تر از سابق خواهند شد. این اقدام سازنده در راستای افزایش تعامل میان کاربران و دستیارهای صوتی موبایلی صورت گرفته و JBL آینده نگری خود را به رخ رقیبانش کشده است. هم اکنون کمپانی بیتس (Beats)، دیگر سازنده با سابقه اسپیکرهای با کیفیت که بیشتر مخاطبانش افراد مشهوری نظیر هنرمندان و ورزشکاران هستند، در تصاحب کمپانی اپل قرار دارد ولی سرویس سیری برای اولین بار در اسپیکرهای JBL مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این موضوع نمایان‌گر خلاقیت بالای مهندسان JBL و علاقه زیاد آن‌ها به استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های ممکن در محصولاتشان است.

فروشگاه اینترنتی جانبی انواع لوازم جانبی ps4 و خرید جدیدترین مدل های ساعت هوشمند و باتری موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*