بازی پوکمون گو

قابلیت بعدی بازی پوکمون گو امکان انتخاب یک دوست از میان پوکمون‌ها را فراهم می‌کند

بازی پوکمون گو (Pokemon GO) را می‌توان نقطه عطف عرصه بازی‌های موبایلی در سال‌های گذشته در نظر گرفت. این بازی با سبک واقعیت افزوده خاص خود میلیون‌ها کاربر را به خارج از خانه خود کشاند تا به شکار موجودات تخیلی بپردازند! در طی این یک ماه نیز گزارشات متعددی پیرامون این بازی منتشر شد؛ از آمار فروش دو برابری پاور بانک‌ها در ایالات متحده آمریکا گرفته تا معرفی لوازم جانبی اختصاصی بازی پوکمون گو! نیانتیک طی هفته‌های گذشته قابلیت‌های جدیدی را در این بازی معرفی کرده است و به نظر می‌رسد به زودی شاهد یک قابلیت دیگر در بازی پوکمون گو هستیم.

نیانتیک امروز رسما از افزوده شدن یک قابلیت جدید به بازی محبوب خود خبر داد. این قابلیت که گفته می‌شود به زودی به برنامه پوکمون گو اضافه خواهد شد، به کاربران امکان انتخاب یک موجود پوکمون به عنوان دوست صمیمی خود را می‌دهد. کاربرانی که یک دوست صمیمی دارند از جوایز و تجربه‌های ویژه‌ای برخوردار می‌شوند. به عنوان مثال تنها با راه رفتن کنار پوکمون خود شیرینی دریافت می‌کنید.

پوکمون دوست در کنار آواتار بازیکنان قرار می‌گیرد و اگر کاربری از دوست خود ناراضی باشد، پوکمون مورد نظر وی قابل تعویض است.

این قابلیت جدید پس از رونمایی و آماده به کار شدن قابلیت Appraisal معرفی می‌شود تا کاربران در انتخاب پوکمون مورد نظر خود کار سختی را پیش رو نداشته باشند. قابلیت مذکور به کاربر کمک می‌کند تا پوکمون‌های مناسب جهت جنگیدن را پیدا کنند.

بازی پوکمون گو

تصاویری از قابلیت جدید انتخاب دوست در بازی پوکمون گو

بازی پوکمون گو هنوز هم در مرحله آزمایشی خود در کمپانی نیانتیک قرار دارد و باید منتظر نسخه‌های کامل و جالبی از آن باشیم. نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا از قرار گرفتن این قابلیت‌ها در بازی پوکمون گو استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان این مطلب در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*