تبلت Yoga Tab 3 Plus لنوو

نگاه نزدیک به تبلت Yoga Tab 3 Plus لنوو در نمایشگاه IFA 2016

در طی برگزاری نمایشگاه IFA 2016 ، شرکت لنوو از تبلت جدید خود با نام تبلت Yoga Tab 3 Plus رونمایی کرد. این شرکت اکنون برند خاص خود را در بازار جهانی تبلت دارد و مشغول به توسعه آن است. امروز در گجت نیوز قصد داریم تا نگاه نزدیکی به تبلت Yoga Tab 3 Plus لنوو داشته باشیم. در ادامه با ما همراه باشید.

تبلت Yoga Tab 3 Plus لنوو دارای یک صفحه کلید خازنی بوده و طراحی جذاب و متفاوت، آن را از دیگر تبلت‌های Yoga لنوو متمایز کرده است. سری تبلت‌های Yoga لنوو دارای استند یا پایه اختصاصی خود هستند که به حالت تقریبا ایستاده روی سطوح صاف قرار می‌گیرند، تبلت Yoga Tab 3 Plus نیز از این قاعده مستثنی نیست که تقریبا همانند تب ۳ پرو در سال ۲۰۱۵ طراحی شده است. اندازه صفحه نمایش این تبلت ۱۰ اینج بوده و استند آن به شیوه خاصی طراحی شده که کار با آن را آسان‌تر خواهد کرد.

تبلت Yoga Tab 3 Plus لنوو

تبلت Yoga Tab 3 Plus لنوو از جنس پلاستیک و چرم ساخته شده و همین امر وزن آن را قدری سنگین کرده است. وزن این دستگاه ۶۴۴ گرم بوده، اما جنس چرمی و پلاستیکی استفاده از آن را آسان‌تر کرده است. اگر باز هم وزن سنگین آن در زمان استفاده فرد را با مشکل مواجه کند، کاربر می‌تواند با باز کردن پایه و فشار دادن دکمه وسطی آن را به حالت ایستاده در سطوح صاف قرار دهد، حتی می‌توان دیوایس فوق را بر روی دیوار آویزان کرده و از آن به عنوان قاب عکس استفاده کرد.

تبلت Yoga Tab 3 Plus لنوو

پایه یا استند این تبلت به شما اجازه می‌دهد تا دیوایس را در هر زاویه‌ای تنظیم کرده و در استفاده از آن و همچنین رزولوشن ۱۰ اینچی Quad HD لذت ببرید. تبلت Yoga Tab 3 Plus لنوو به شیوه‌ای طراحی شده که کاربر در زمان استفاده مشکلی نداشته باشد و با بهترین حالت برای کاربر تنظیم شود.

تبلت Yoga Tab 3 Plus لنوو

تبلت جدید لنوو دارای پردازنده اسنپدراگون ۶۵۲، رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است که امکان ارتقا آن از طریق کارت حافظه میکرو اس دی امکان پذیر است. باتری این دستگاه ۹۳۰۰ میلی آمپر بوده که انرژی آن را تا ۱۸ ساعت کار مداوم تامین می‌کند، البته مصرف انرژی آن بسته به شرایط خاص و نحوه استفاده دارد.

خبر خوشحال کننده برای طرفداران اندروید این است که تبلت Yoga Tab 3 Plus لنوو حاوی سیستم عامل اندروید بوده و رابط کاربری آن بسیار متمایز از رابط کاربری گوشی‌های هوشمند طراحی شده است، این دستگاه دارای آخرین سیستم عامل اندروید یعنی مارشمالو است و قطعا در زمان انتشار نسخه جدید اندروید، آپدیت آن عرضه خواهد شد. در نهایت اعلام شده که تبلت فوق ۲۹۹ دلار قیمت دارد، اما متاسفانه هنوز تاریخ دقیق عرضه آن مشخص نشده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی بهترین قیمت رم موبایل و متنوع ترین مدل های شارژر وایرلس موبایل حامی گجت نیوز در پوشش ویژه نمایشگاه IFA 2016