ال‌ جی وی 20

با رابط کاربری ال‌ جی وی 20 آشنا شوید؛ اولین گوشی مجهز به اندروید نوقا

شرکت ال جی امروز از جدیدترین پرچمدار خود، ال‌ جی وی 20 پرده‌برداری کرد که با نمایشگر  5.7 اینچی، به عنوان اولین گوشی هوشمند جهان با سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا شناخته می‌شود. گل سر سبد ال‌جی از تراشه اسنپدراگون 820 بهره برده و با 64 گیگابایت حافظه داخلی در کنار باتری قدرتمندتر از مدل‌های پیشین و سیستم دوربین دوتایی، سعی شده پیرو راه گوشی V10 باشد. با گجت نیوز همراه شوید.

ال‌ جی وی 20 ، اولین گوشی مجهز به اندروید نوقا است

اما شاید یکی از هیجان‌انگیزترین دارایی‌های این گوشی استفاده آن از اندروید نوقا باشد. اگرچه در حال حاضر شرکت ال جی هشدار داده که تضمین نمی‌کند گوشی جدیدش را پیش از نکسوس‌های جدید گوگل به دست کاربران کشور ایالات‌ متحده برساند اما از نظر عرضه جهانی به ویژه ارائه در کشور کره جنوبی، قطعا ال‌ جی وی 20 اولین گوشی تحت اندروید نوقا خواهد بود که در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

اگر انتظار مواجهه با رابط کاربری خام اندروید را دارید، باید گفت که ال‌ جی V20 قرار نیست چنین تجربه‌ای را در اختیار شما قرار دهد چون  این گوشی نیز با رابط کاربری ال جی که در G5 نیز وجود داشت به بازار آمده است. البته برای آنکه ته‌چهره‌هایی از اندروید نوقا جدید نیز چاشنی رابط کاربری این گوشی شود، برخی اصلاحات روی آن اعمال شده است. در نوار اعلانات همه چیز بازسازی‌ شده است و به طور کلی این بخش جمع جورتر و راحت‌تر از قبل به نظر می‌رسد. نظر شما در مورد این رابط کاربری این گوشی چیست؟ تغییرات ال جی در اندروید نوقا راضی کننده هستند؟

در پایین می‌توانید نگاهی به رابط کاربری این گوشی بیندازید:

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. LG UX یکی از بهترین ، سبک ترین ، راحت ترین و بدون لگ ترین رابط کاربریه