تاریخ عرضه آیفون 7

تاریخ عرضه آیفون 7 تایید شد؛ 26 شهریور ماه

تاریخ عرضه آیفون 7 تایید شد؛ آیفون های جدید اپل از 16 سپتامبر در دسترس قرار خواهند گرفت. تنها چند ساعت تا زمان برگزاری رویداد اپل برای رونمایی از اپل آیفون 7 (Apple iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) باقی مانده که تصویری از جعبه خرده فروشی آن که به نظر می‌رسد به آیفون 7 تعلق دارد به بیرون درز کرد. بر خلاف شایعات قبلی، نام آیفون 7 در کنار بسته بندی آن حک شده است. این عکس ظاهرا از محموله‌ای که توسط فاکسکان از شهر ژنگژو برای ارسال به بازارهای ایالات متحده، بریتانیا، ایتالیا و هلند آماده شده، گرفته شده است. این همان محموله‌ایست که شامل 370,000 دستگاه آیفون 7 بود و دیروز بارگیری آن آغاز شد.

در کنار این تصویر تاریخ عرضه آیفون 7 نیز تایید شد، 16 سپتامبر (26 شهریور ماه) همان روز موعود است. این همان تاریخی است که ایوان بلاس مشهور نیز در مورد آن مطمئن بود.

تاریخ عرضه آیفون 7 تایید شد؛ 26 شهریور ماه منتظر باشید

تا چند ساعت آینده تمامی شایعات پایان خواهد یافت و آیفون 2016 اپل به طور رسمی رخ نشان خواهد داد؛ اما این رویداد نیز در نهایت تمام خواهد شد و شایعات مربوط به آیفون 2017 اپل به سرعت آغاز خواهد شد. سال آینده، دهمین سالگرد تولد آیفون خواهد بود و بسیاری از کارشناسان معتقدند که اپل با آیفون 2017 تغییرات عمده‌ای را در این دستگاه ها ایجاد خواهد کرد.

اگر خاطراتتان باشد، اولین شایعات پیرامون گوشی iPhone 7 در نوامبر گذشته شکل گرفت، درست دو ماه پس از راه اندازی Apple iPhone 6s و Apple iPhone 6s Plus .

در آن زمان شایعات خبر از حذف جک هدفون 3.5 میلیمتری آیفون های جدید اپل می‌دادند و اعتقاد بر این بود که این کار به منظور ضد آب کردن آیفون 2016 انجام خواهد شد. حذف این سوکت به معنای یک راه نفوذ کمتر برای ورود آب است.

این آخرین خبرهایی است که آسیاب شایعات درباره آیفون های 2016 اپل به بیرون پرتاب می‌کند. تنها چند ساعت صبر کنید تا ببینیم این بار اپل برای دوستداران خود چگونه آیفونی ارائه کرده است. فقط کمی صبر کنید!

تاریخ عرضه آیفون 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*