بازی پرندگان خشمگین

بازی پرندگان خشمگین 2 با تغییراتی عمده آپدیت شد

پس از مدت‌ها بازی پرندگان خشمگین 2 (Angry Birds 2) میزبان به‌روزرسانی جدیدی بود که می‌توان این را حتی یک مینی نسخه جداگانه نیز در نظر گرفت. به لطف این به‌روزرسانی اینک 2 فصل و به عبارتی دیگر 40 مرحله جدید همراه با 6 رئیس خوک تازه به بازی اضافه شده است که می‌تواند این بازی را جذاب‌تر از گذشته کند.

اگر به گذشته بازگردیم، بازی پرندگان خشمگین همواره در صدر چارت دانلود اپلیکیشن‌ها قرار داشت و ما نیز به همین خاطر آن را  تحسین می‌کردیم. این بازی برای مدت‌ها در رأس تمامی بازی‌های فروشگاه‌های اپلیکیشن قرار داشت و شرکت Rovio، سازنده این بازی به خوبی موفق شده بود مخاطبان زیادی را با رنج سنی متفاوت همراه با این بازی به دست آورد.

اگر چه این روزها دیگر خبری از درخشش بازی جذاب Angry Birds نیست و بیشتر مصرف کنندگان تمایل دارند تا بازی‌های دیگر عرضه شده را تجربه کنند، اینک دیگر این عنوان پرطرفدار جای خودش را به بازی‌هایی نظیر کلش آو کلنز، کلش رویال، کندی کراش، پوکمون گو و بازی‌هایی از این دست داده است.

به هر حال هنوز هم این عنوان طرفداران خاص به خود را دارد و همچنان میلیون‌ها نفر در سراسر جهان بازی پرندگان خشمگین را اجرا می‌کنند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید که هنوز هم این بازی را انجام می‌دهید، به احتمال زیاد از انتشار آپدیت جدید آن توسط راویو خوشحال می‌شوید. در این آپدیت دو فصل جدید و چیزی حدود 40 مرحله به بازی افزوده شده است. در این به‌روزرسانی همچنین 6 رئیس خوک که بازیکنان می‌توانند با آن‌ها به مبارزه بپردازند نیز به بازی اضافه شده است. دو فصل جدید بازی هامازونز (Hamazones) و کاپاکاباکون (Capacabacon) نام خواهند داشت.

بازی پرندگان خشمگین

فیلم پرندگان خشمگین

همانطور که برخی از شما ممکن است شنیده باشید، اوایل سال جاری به جهت محبوبیت بالایی که این عنوان چندین سال به همراه داشت، فیلم پرندگان خشمگین نیز بر روی پرده سینماهای مختلف رفت. منتقدان نظرهای متفاوتی را در مورد این فیلم داشتند. وقتی به چهره‌ی مردم در حال تماشای این فیلم نگاه می‌کردیم عکس‌العمل‌های مختلفی را می‌دیدیم. بسیاری از آن‌ها خنده بر روی لب داشتند و بسیاری نیز به نظر می‌رسید که از این فیلم رضایت ندارند.

دانلود آپدیت جدید بازی پرندگان خشمگین 2

در هر صورت به‌روزرسانی جدیدی برای بازی پرندگان خشمگین 2 برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده است که می‌توانید با کلیک بر روی سیستم عامل مورد نظر خود به لینک دانلود فروشگاه مربوطه مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی سایت خوبی هستش