کولاک آیفون ۷ اپل با امتیاز ۱۷۸،۳۹۳ در بنچمارک AnTuTu

کولاک آیفون ۷ اپل با امتیاز ۱۷۸،۳۹۳ در بنچمارک AnTuTu

علیرغم این که ما در آیفون ۷ (iPhone 7) شاهد تغییرات خیلی چشمگیری نسبت به نسل قبلی نیستیم و خیلی از کاربران هم نسبت به این طراحی تکراری اعتراض دارند، اما مطمئنا اپل در بحث سخت افزاری برای تولید محصول جدید خود سنگ تمام گذاشته است و آیفون ۷ اپل یکی از قدرتمندترین و شاید هم قدرتمندترین اسمارت فون تولید شده از ابتدای تاریخ نسبتا کوتاه تلفن‌های همراه هوشمند باشد.

به تازگی این اسمارت فون در تست بنچمارک AnTuTu حاضر شده است و توانسته با کسب امتیاز ۱۷۸ هزار و ۳۹۳ نام خود را به عنوان یکی از غول‌های سخت افزاری در پلتفرم موبایل مطرح کند. این امتیاز در حالی توسط آیفون ۷ اپل به دست آمده است که ماه گذشته آیفون ۶ اس با پردازنده‌ی قدرتمند A9 ساخت اپل در همین تست بنچمارک شرکت کرده و توانسته بود امتیاز ۱۳۳ هزار و ۷۸۱ را به نام خود ثبت کند؛ این یعنی چیپ‌ست A10 توانسته است عملکردی در حدود ۳۳ درصد قدرتمندتر از نسل قبلی داشته باشد و این یک پیشرفت خارق العاده است.

در تصویر زیر می‌توانید امتیازات کسب شده توسط آیفون ۷ اپل در بخش‌های مختلف پردازشی و امتیاز نهایی آن را مشاهده کنید:

کولاک آیفون ۷ اپل با امتیاز ۱۷۸،۳۹۳ در بنچمارک AnTuTu

آیفون ۷ اپل در صدر لیست قدرتمندترین اسمارت فون های جهان

علاوه بر نتایج تست بنچمارک آیفون ۷ اپل، مسئولان AnTuTu یک لیست ۱۰ تایی از برترین اسمارت فون‌های ماه گذشته (ماه آگوست) در سراسر جهان را هم منتشر کرده‌اند که ۹ اسمارت فون از این لیست ۱۰ تایی متعلق به دنیای اندروید هستند و تنها نماینده‌ی اپل، آیفون ۶ اس است که توانسته با امتیاز ۱۳۳ هزار و ۷۸۱ در رتبه‌ی هشتم این جدول قرار بگیرد.

اما حالا با ثبت این امتیاز فوق العاده توسط آیفون ۷، اپل صاحب برترین اسمارت فون جهان از نظر قدرت پردازشی در این تست بنچمارک معروف خواهد شد و این موضوع می‌تواند بر روی فروش پرچمدار جدید برند کوپرتینویی تاثیر فراوانی داشته باشد. جالب است بدانید که در لیست ماه گذشته‌ی این بنچمارک، گوشی وان پلاس ۳ با امتیاز ۱۴۰ هزار و ۳۸۸ در رتبه‌ی اول قرار گرفته بود. این اسمارت فون که دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم است، حالا باید مقام اولی را با اختلاف زیاد به نسل جدید گوشی‌های اپل تحویل دهد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، اسمارت فون‌های Vivo Xplay 5 Elite با امتیاز ۱۳۸ هزار و ۷۰۶ و گوشی LeEco Max 2 با امتیاز ۱۳۸ هزار و ۰۲۶ در رتبه‌‌های دوم و سوم قرار دارند؛ اسمارت فون گلکسی اس ۷ اج سامسونگ نیز با کسب امتیاز ۱۳۴ هزار و ۵۹۹ در رتبه‌ی هفتم قرار گرفته و مقام آخر نیز متعلق به اچ تی سی ۱۰ با امتیاز ۱۳۳ هزار و ۲۱۷ است:

کولاک آیفون ۷ اپل با امتیاز ۱۷۸،۳۹۳ در بنچمارک AnTuTu

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*