مشکل نصب نشدن iOS 10

اپل مشکل نصب نشدن iOS 10 را برطرف کرد

به نظر می‌رسد که اپل عرضه iOS 10 را همانند دیگر نسخه‌های قبلی از سیستم عامل خود با روندی رضایت بخش آغاز نکرده و برخی از کاربران، مشکل نصب نشدن iOS 10 را گزارش کرده‌اند. در واقع کاربران به هنگام نصب این سیستم عامل و زمانی که منتظر اجرای آن بودند، با پیغامی مبنی بر ناموفق بودن نصب رو به رو می‌شدند. اما خبر خوب، این است که اپل مشکل نصب نشدن iOS 10 را به صورت کامل برطرف کرده است.

مشکل نصب نشدن iOS 10 توسط اپل برطرف شد

شبکه خبری CNBC از طریق یک توئیت، اعلام کرد که برخی از کاربران که در ساعات اولیه استفاده نصب این سیستم عامل با مشکل ناموفق بودن آن رو به رو بوده‌اند، می‌توانند ادامه آپدیت iOS 10 را از طریق iTunes انجام دهند. اگر باز هم این مشکل ادامه پیدا کرد، به ناچار کاربران باید با واحد پشتیبانی AppleCare تماس بگیرند.

اپل در بیانه‌ی رسمی خود نیز اشاره داشته که این مشکل تنها برای برخی از کاربرانی که در ساعات اولیه عرضه iOS 10 اقدام کرده‌اند، وجود داشته که حالا توسط مهندسین برطرف شده است.

شاید به یاد نداشته باشید اما در ماه مِی بود که برخی از کاربران به هنگام دریافت iOS 9.3.2 برای تبلت های آیپد پرو، ارور 53 را دریافت می‌کردند که با آپدیت کردن تبلت خود از طریق iTunes، این مشکل حل شد.

مشکل نصب نشدن iOS 10