تی موبایل و فروش فوق‌العاده آیفون 7 در روز اول

بر اساس اخبار ذکر شده از سوی شرکت تی موبایل (T-Mobile)، آمار فروش آیفون 7 (iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) طی روز اول فروش شگفت آور بوده است. این اپراتور امریکایی در ادامه این طور اذعان داشت که در حقیقت روز جمعه زمانی که پیش فروش گوشی های سری آیفون 7 اپل آغاز شد، میزان تقاضاهای ثبت شده بالاتر از نسل پیشین آیفون های اپل بود و رکوردی جدید در این زمینه به ثبت رسید. از طرفی در چهار روز اول نیز پیش فروش این دو گوشی چهار برابر آیفون 6 اس و 6 اس پلاس اپل بوده است.

تی موبایل: آیفون 7 و 7 پلاس، پرفروش‌ترین گوشی‌های تحت قرارداد هستند

علاوه بر آن شاید جالب باشد بدانید که اپراتور تی موبایل طی برنامه ای خاص، سری گوشی های آیفون 6 و نسخه های جدیدتر را به صورت رایگان و البته با شرایطی خاص با یک دستگاه آیفون7 32 گیگابایتی تعویض خواهد کرد. البته کاربران می‌توانند نسخه های گران تر آیفون 7 یا 7 پلاس را با پرداخت هزینه ‌ای بیشتر و تحت شرایط خاص خریداری نمایند. در نهایت، این طرح شرکت تی موبایل کمک خواهد کرد تا میزان بسیار زیادی از گوشی های آیفون تحت قرارداد این اپراتور فروخته شده و از طرفی کاربرانی نیز که در دارای گوشی آیفون تحت قرارداد با شرکت دیگری هستند جذب این اپراتور مخابراتی شوند.

لازم به ذکر است که بر اساس موارد ذکر شده از سوی شرکت تی موبایل، نسخه مشکی مات آیفون 7 نسبت به دیگر مدل ها بیشترین تقاضا به منظور پیش فروش را داشته است. در نهایت نظر شما در این زمینه چیست؟ آیا فروش بالای گوشی های سری آیفون 7 در امریکا را می‌توان با فروش آنلاین بسیار بالای گوشی های چینی شرکت هایی مثل وان پلاس یا شیائومی مقایسه کرد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*