مشخصات گوشی گلکسی ای 8 (2016) در سایت انتوتو قرار گرفت

سامسونگ خود را برای رونمایی از یک گوشی هوشمند دیگر به نام گلکسی ای 8 (2016) آماده می‌کند. این فبلت 5.7 اینچی غول پیکر که در رده میانی قرار می‌گیرد  از یک صفحه فول اچ دی 5.7 اینچی، دو دوربین 8 و 5 مگاپیکسلی، رم 3 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی بهره می‌برد.

سالانه شاهد عرضه چندین مدل گوشی هوشمند از سوی کمپانی کره‌ای سامسونگ هستیم. این شرکت به تازگی تازه‌ترین نسل فبلت‌های خود، گلکسی نوت 7 را روانه بازار کرده است؛ اما این روزها اخبار خوبی را از این گوشی نمی‌شنویم. تا بدین لحظه ده ها گزارش آتش سوزی و انفجار از سوی خریداران این محصول منتشر شده است که همگی حاوی تلفات جانی و مالی بوده‌اند.

با همه این تفاسیر به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند دیگری از سوی غول کره‌ای دنیای فناوری در راه است. احتمالاً تا چندی دیگر شاهد رونمایی رسمی سامسونگ از یک گوشی اندرویدی جدید به نام گلکسی ای 8 (2016) خواهیم بود. تا بدین لحظه اخبار زیادی را پیرامون این محصول شنیده‌ایم و حتی رندرهای سه بعدی نیز از آن به بیرون درز کرد. جالب اینجاست که چند روز قبل این محصول موفق به دریافت دو گواهینامه FCC و بلوتوث نیز شد و ما شاهد درز مشخصات این محصول به لطف سایت‌های امتیازگیری بودیم.

حالا امروز بار دیگر اطلاعات این گوشی کره‌ای به بیرون درز کرده است و این بار نوبت به وب‌سایت انتوتو رسیده تا مشخصات سخت افزاری این گوشی معرفی نشده را افشا کند.

مشخصات گوشی گلکسی ای 8 (2016)

بنا بر مشخصات درج شده در وب‌سایت انتوتو گلکسی ای 8 (2016) از یک صفحه نمایش با رزولوشن فول اچ دی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، تراشه اگزینوس 7420، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایت و همچنین سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو بهره می‌برد.

احتمال عرضه گلکسی ای 8 (2016) در نسخه‌هایی متفاوت از لحاظ سخت افزاری

هرچند بعید به نظر می‌رسد که انتوتو در نوشتن میزان رزولوشن دوربین این محصول درست عمل کرده باشد؛ چرا که نسل گذشته گوشی گلکسی ای 8 سامسونگ (Samsung Galaxy A8 2016) از یک دوربین 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد. البته نباید فراموش کنیم که انتوتو مشخصات مدل 64 گیگابایتی این محصول را منتشر کرده است و ما تا به امروز هر چه از این محصول دیده بودیم مربوط به یک مدل 32 گیگابایتی بود. به هر حال تمامی اطلاعات تا به امروز منتشر شده به پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی توسط این گوشی اشاره می‌کنند. همچنین صفحه نمایش 5.7 اینچی این محصول نیز به نظر قطعی شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*