آیفون 8

اپل کار روی آیفون 8 را آغاز کرده است

اپل که این روزها سخت درگیر ارائه‌ی آیفون 7 و 7 پلاس است، ظاهرا در پشت پرده توسعه‌ی آیفون 8 را آغاز کره است. اخیرا یکی از کارکنان اپل در گفتگو با بیزینس اینسایدر شروع کار بر روی این گوشی را افشا کرده است. برای اطلاع از جزئیات این خبر با گجت نیوز همراه شوید.

طبق اطلاعات ارائه شده توسط یکی از کارکنان کمپانی اپل، ساکنین کوپرتینو از همین حالا کار روی آیفون 8 را آغاز کرده‌اند. ظاهرا اپل در پی توسعه‌ی نسل جدید آیفون‌ها است و طبق جزئیات موجود، سری جدید این گوشی در سال 2017 با تغییرات گسترده سخت‌افزاری و ظاهری جدید راهی بازار خواهد شد. با توجه به آنچه از گفته‌های این شخص به دست می‌آید، توسعه‌ی بخش سخت‌افزاری آیفون 8 در اسرائیل انجام خواهد شد.

طبق اینکه قطب توسعه‌ی آیفون بعدی در اسرائیل تنظیم شده، از این رو به گفته‌ی کارمندان اپل، شماری از سخت‌افزارهای به کار گرفته شده در نسل جدید آیفون در دفتر این کمپانی واقع در هرزلیا (Herzliya) توسعه یافته است. همچنین این کارمند که میلی به افشا شدن هویتش نداشته، اسرائیل را محل توسعه‌ی تمامی محصولات جدید اپل عنوان کرده است.

آیفون 8 محصولی انقلابی خواهد بود

با اینکه جزئیات بیشتری از آیفون بعدی در دست نیست اما این شخص اظهار داشت که طراحی گوشی جدید اپل متفاوت با چیزی خواهد بود که در آیفون 7 و آیفون 6 دیده بودیم. علاوه بر این، سری جدید آیفون‎ها نیز دوربین‌های بهتری از نسل قبلی خواهد داشت.
چندی پیش خبری بر مبنای استفاده از صفحه‌نمایش آمولد سامسونگ با دو لبه‌ی منحنی در آیفون 8 منتشر شد که به خودی خود می‌تواند راهی برای متمایز شدن نسل جدید با سری‌های قبلی آیفون شود.

آیفون 8

اما واقعا اپل قصد دارد آیفون بعدی خود را با شماره‌ی 8 عرضه کند؟ با توجه به سیاست‌های سنتی نامگذاری اپل برای سری‌های مختلف گوشی‎های هوشمند، نسل بعدی آیفون اپل باید طبق روال، آیفون 7 اس نام بگیرد. با این حال این موضوع می‌تواند نتیجه‌گیری خوبی باشد تا باور کنیم آیفون سال 2017 کاملا متفاوت با چیزی خواهد بود که انتظارش را می‌کشیدیم. با طراحی جدید و سخت‌افزار پیشرفته‌تر، عملا انتخاب نام آیفون 8 برای سال 2017 خانواده گوشی‌های هوشمند اپل، حرکت منطقی به نظر می‌رسد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*