علیرغم شکست نوت 7، سامسونگ همچنان یکی از سریع‌ترین شرکت‌های تکنولوژی در حال رشد است

به تازگی شرکت اینتربرند رتبه‌بندی سالانه خود را از بهترین شرکت های تکنولوژی جهان منتشر کرده است. شرکت سامسونگ نه تنها موقعیت سال گذشته خود را حفظ کرده است بلکه افزایش 14 درصدی را نسبت به سال گذشته داشته است، این پیشرفت با وجود شکست گلکسی نوت 7 بوده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

 اینتربرند برای شرکت های تکنولوژی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این شرکت هر ساله با معیارهای مختلف که شامل فعالیت‌های این شرکت‌ها است، وضعیت برندهای تکنولوژی را بررسی می‌کند و همچنین لیست 10 شرکت برتر را در صفحه اول وب سایت رسمی خود به نمایش می‌گذارد.

باتوجه به رتبه‌بندی اینتربرند با ارزش‌ترین برند جهان در سال 2016 اپل بوده که تولید آیفون‌های خود را 5 درصد افزایش داده که ارزش آن 178.11 میلیارد دلار است. در این رتبه‌بندی شرکت گوگل هم در جایگاه دوم قرار گفته که ارزش تخمینی آن 133.25 میلیارد دلار است، در حالی که کوکاکولا رتبه سوم را پس از مایکروسافت و تویوتا به دست آورده است.

شرکت های تکنولوژی

به ترتیب شرکت‌های آی بی ام، سامسونگ، آمازون، مرسدس بنز و جنرال الکتریک در 10 جایگاه دیگر اینتربرند قرار دارند. همانطور که می‌دانید سامسونگ به تازگی نسل جدید فبلت خود یعنی گلکسی نوت 7 را روانه بازار کرد که در ابتدا مشکل انفجار باتری را داشت و تبلیغات بدی بر علیه آن نیز منتشر شد که شامل فعالیت در شبکه‌های اجتماعی هم می‌شد، با این وجود سامسونگ توانست رتبه سال گذشته خود (رتبه 7) را حفظ کند و 14 درصد افزایش یابد، ارزش این برند اکنون 51.8 میلیارد دلار است، هرچند که شرکت‌هایی مانند فیس بوک، آمازون و ادوبی عملکرد بهتری را در سال 2016 داشتند.

این رتبه‌بندی در اصل هفدهمین رتبه‌بندی انجام شده توسط اینتربرند است، آنطور که پیداست رتبه‌بندی با ترکیبی از آنالیزهای مالی شرکت‌ها، تحقیقات مصرف‌کنندگان و شهرت‌ آن‌ها انجام می‌شود و با آن 100 برند برتر جهان مشخص می‌شود. نظر شما درباره عملکرد امسال شرکت سامسونگ چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بهترینه samsung شک نکنین