توقف فروش جهانی گلکسی نوت 7

فروش جهانی گلکسی نوت 7 متوقف شد؛ گوشی‌های خود را پس بدهید !

بالاخره سامسونگ مجبور شد تا فروش جهانی گلکسی نوت 7 را رسما متوقف کند. وقتی که نخستین بار سامسونگ تمامی دیوایس های نوت 7 موجود را فراخواند و با دیوایس جدیدی جایگزین کرد به نظر می‌رسید مشکل خاص دیگری رخ ندهد اما حالا این اتفاق برای دومین بار رخ می‌دهد و سامسونگ علاوه بر توقف فروش جهانی، تمامی این محصولات را فراخواند تا شاید دیگر داستان این فبلت غول پیکر را تمام شده بدانیم.

سامسونگ پیرو اتفاقات روزهای گذشته و انفجارهایی که برای دیوایس های تعویض شده گلکسی نوت 7 افتاد، رسماً از تمامی مراکز فروش دیوایس های برند سامسونگ در سراسر جهان درخواست کرد فروش این گوشی هوشمند را متوقف کنند.

بر همین اساس سامسونگ می‌گوید که تمامی دیوایس های گلکسی نوت 7 در دست مشتریان باید خاموش شود و این قضیه حتی شامل دیوایس های تعویض شده نیز خواهد بود. در صفحه مربوط به فراخوان سامسونگ آمده است که دارندگان این فبلت باید گوشی هوشمند خود را برای تعویض با گوشی برند دیگر و یا بازپرداخت به سامسونگ بفرستند.

سامسونگ: ما در حال همکاری با نهادهای نظارتی مربوط به حوادث اخیر گلکسی نوت 7 هستیم.

توقف فروش جهانی گلکسی نوت 7

کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده نیز در ارتباط با توقف فروش جهانی گلکسی نوت 7 عنوان کرد:

تعلیق فروش و مبادله تمامی دیوایس های GALAXY NOTE 7 حرکتی درست برای سامسونگ است. این نهاد به تحقیقات خود ادامه خواهد داد.

بنابراین باید همه چیز را برای نوت 7 تمام شده دانست. سامسونگ اینک هر دو محصولات قدیمی و جدید (تعویض شده) نوت 7 را فراخوانده است. اگر چه احتمال دارد این کمپانی در حال کار بر روی مشکلات موجود باشد و شاید بار دیگر وعده عرضه محصولی سالم را بدهد ولی در این برهه از زمان چنین چیزی بعید به نظر می‌رسد.

اگر شما هم دارنده یک دستگاه نوت 7 هستید همین حالا استفاده از آن را متوقف کرده و گوشیتان را خاموش کنید. این قضیه را کاملا باید جدی بگیرید چرا که 5 انفجار طی مدت 3 هفته از تعویض گوشی ها شوخی بردار نیست. در بررسی های مختلفی که تا به امروز سایت‌های مختلف و حتی خود ما انجام داده‌ایم، از این دیوایس به عنوان گوشی قدرتمند و بسیار خوبی یاد شده است؛ اما آیا واقعا ارزش آن را دارد شما ریسک اتفاقات و آسیب دیدگی‌های بزرگ را به جان بخرید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. من نوت 7 ام رو از خارج از ایران تهیه کردم و بهیچوجه وجه پس نخواهم داد.

  2. اقای کریمی توی فون آرنا سامسونگ بجای نوت7 پیشنهاد اس7بایه رنگ جدید آبی مرجانی داده…میشه خبرشو گجت نیوز پوشش بده بدونیم جریانش چطوریه..رنگ خیلی زیبابود

  3. نوت 7 تو تست با xz داغون شد،xz 2 برابر سریعتر بود،

    • برو باو note 7 بهترین گوشی سال بود حیف همچین بلایی سرش اومد اما تو سرعت پسر خوب گوشی one plus 3 بهترین و پر سرعترین گوشی اندروئیدی شد چرا اطلاعات غلط میدی به ملت 🙂

  4. اینم از سامسونگی که میگید

  5. نوت 7 رو باید تو تاریخ به عنوان یکی از ناکام ترین موبایل ها ثبت کرد