با خرید اچ تی سی 10 از وب سایت این شرکت، هدیه‌ای ویژه‌ دریافت خواهید کرد

با خرید اچ تی سی 10 از وب سایت این شرکت، هدیه‌ای ویژه‌ دریافت خواهید کرد

با به اتمام رسیدن ماه سپتامبر، کاربران در طرح “Green is Good” اچ تی سی می‌توانستند با تخفیفی 150 دلاری صاحب گوشی اچ تی سی 10 شوند و پرچمدار این شرکت تایوانی را با قیمت 549 دلار خریداری کنند. این طرح سه روز پیش منقضی شد. اما نگران نباشید زیرا از تاریخ 25ام مهر ماه با خرید اچ تی سی 10 از وب سایت این کمپانی، هدیه ای بسیار ارزشمندی را دریافت خواهید کرد. 

طرح جدید اچ تی سی از تاریخ 16ام ماه اکتبر (مصادف با 25ام مهر ماه) شروع می‌شود و با خرید اچ تی سی 10 به قیمت 699 دلار می‌توانید از بین هدایایی همچون گوشی های دیزایر 626، دیزایر 626 اس، دیزایر 530 و یا دوربین RE Camera یکی را به انتخاب خود برگزینید.

با خرید اچ تی سی 10 به قیمت 699 هدیه‌ای ویژه‌ از اچ تی سی دریافت خواهید کرد

کسانی که گوشی گلکسی نوت 7 خود را پس داده‌اند و از طرفی در مورد انفجار دیگر گوشی های این شرکت در آینده نزدیک نیز نگران هستند، شاهد بهتر باشد بدانند که حالا گوشی اچ تی سی 10 جایگزینی بسیار مناسب برای آنها خواهد بود. این گوشی از یک نمایشگر 5.2 اینچی از نوع Super LCD 5 با دقت QHD (برابر با 1440 × 2560 پیکسل) برخوردار بوده و میزان چگالی تصویر نمایشگر آن معادل 565 پیکسل در هر اینچ خواهد بود.

اچ تی سی 10 از تراشه چهار هسته ای اسنپدراگون 820 کوالکام با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز و واحد گرافیکی آدرنو 530 استفاده می‌کند. میزان حافظه رم این گوشی برابر با چهار گیگابایت بوده و به طور پیشفرض دارای میزان حافظه داخلی 64 گیگابایتی است (گرچه در نهایت تنها 52 گیگابایت در دسترس کاربر خواهد بود).

دوربین اصلی این گوشی دارای حسگری با دقت 12 مگاپیکسلی بوده و از دیافراگم f/1.8 به همراه سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) استفاده می‌کند. علاوه بر آن شاید جالب باشد بدانید که دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی این گوشی نیز از همان سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر دوربین اصلی برخوردار است.

اچ تی سی 10 از یک باتری سه هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و علاوه بر آن نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو به همراه رابط کاربری سنس 8 به طور پیشفرض بر روی این گوشی وجود خواهند داشت.

با خرید اچ تی سی 10 از وب سایت این شرکت، هدیه‌ای ویژه‌ دریافت خواهید کرد

اگر گوشی گلکسی نوت 7 خود پس داده‌اید و قصد دارید یک گوشی هوشمند به غیر از محصولات تولید شده توسط شرکت سامسونگ تهیه کنید، حتما به خرید اچ تی سی 10 نیز بیندیشید. در هر صورت اگر پس از شروع طرح یک هفته کاربران مهلت دارند در این طرح شرکت کرده و گوشی اچ تی سی 10 را به همراه یک گوشی دیگر یا دوربین RE Camera این شرکت خریداری نمایند. تنها کافی است به وب سایت اچ تی سی مراجعه کرده و این گوشی را با قیمت اصلی خریداری نمایید.

نظر شما در مورد این تصمیم اچ تی سی چیست؟ آیا کمپانی تایوانی قصد استفاده هر چه بهتر از فرصت فراخوانی و رسوایی های مربوط به گوشی گلکسی نوت 7 را ذهن می‌پروراند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سلام این ویژگی هم برای ایرانی ها قابل استفاده ؟

  2. امیدوارم برگرده.من که یه m8 دارم فوق العاده عالیه

  3. بهترین کارو داره اچ تی سی میکنه با این کار خیلی خوب بقیه جذب اچ تی سی میشن