خطوط آنتن گلکسی سی 9 پرو

تصاویر گلکسی سی 9 پرو منتشر شد؛ خطوط آنتن با طراحی مدرن و شیک

در حالی که به تازگی تصاویری از گوشی گلکسی سی 9 به بیرون درز کرده اینک شاهد انتشار عکس‌هایی از مدل گلکسی سی 9 پرو (Samsung Galaxy C9 Pro) به بیرون هستیم. در این تصاویر ما می‌توانیم به خوبی طراحی جدید سامسونگ در خطوط آنتن را مشاهده کنیم. این خطوط هم‌رنگ با بدنه شده و به صورت سه خط موازی بر روی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

سامسونگ به شدت در حال کار بر روی سری گلکسی سی محصولات خود است تا آن‌ها را روانه بازارهای بزرگی همچون بازار چین کند. این شرکت تا پیش از این مدل‌های گلکسی سی 5 و گلکسی سی 7 را در چین رونمایی کرده و اخیرا مدل گلکسی سی 9 نیز مجوز FCC را دریافت کرده است.

گلکسی سی 9 یک گوشی هوشمند جدیدتر از دو مدل سی 5 و سی 7 است و در تازه‌ترین شایعات عنوان شده که این محصول نیز مطابق دو مدل نام‌برده، نسخه جدیدی را با پسوند پرو به خود خواهد دید. بنابراین اینک باید در انتظار درز اطلاعات جدیدی مربوط به گوشی گلکسی سی 9 پرو نیز باشیم.

اواخر روز گذشته گزارشی منتشر شد که بر اساس آن گلکسی سی 9 از طراحی خطوط آنتن جدیدی بهره می‌برد که این خطوط در دو قسمت بالایی و پایینی پنل پشتی جای گرفته و درست همرنگ با بدنه گوشی هستند. دلیلی که پشت این تصمیم سامسونگ وجود دارد مربوط به زیبایی شناسی و طراحی محصولات فلزی خواهد بود. اغلب گوشی های هوشمندی که از روکش فلزی بهره می‌برند (نظیر اچ تی سی 10) مجهز به خطوط آنتنی هستند که در واقع به رنگ سفید درآمده و به راحتی بر روی فلز نمایان می‌شوند.

خطوط آنتن در گلکسی سی 9 پرو ؛ هم رنگ بدنه و سه خط موازی بر روی هم

حال در تازه‌ترین تصاویری که از گوشی گلکسی سی 9 پرو سامسونگ در دو رنگ خاکستری و طلایی به انتشار رسیده، خطوط آنتن با طراحی سه خطی دیده می‌شود که هر سه آن‌ها به صورت موازی بر روی هم جای گرفته‌اند. در زیر این تصویر، سامسونگ عبارت «سطح جدیدی از طراحی خطوط آنتن» را درج کرده است که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد به طراحی تکراری خطوط آنتن سفید رنگ بر روی گوشی‌هایی با روکش فلز پایان دهد.

خطوط آنتن گلکسی سی 9 پرو

آن‌چه که مشخص است سامسونگ از این طراحی جدید خود برای پنهان‌سازی خطوط آنتن استفاده نمی‌کند؛ بلکه این غول کره‌ای دنیای فناوری قصد دارد تا بدون آن که نیازی به پنهان‌سازی این خطوط باشد، آن‌ها را به عنوان بخش جذابی از طراحی گوشی‌های خود معرفی کند.

از مشخصات گوشی هوشمند گلکسی سی 9 پرو چیز زیادی نمی‌دانیم، اما آنچه در خصوص مدل اصلی این محصول به بیرون درز کرده، حاکی از یک صفحه 6 اینچی فول اچ دی، 6 گیگابایت رم، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، تراشه اسنپدراگون 652 و همچنین دو دوربین 16 مگاپیکسلی بر روی دو پنل پشتی و جلویی است. انتظار می‌رود که مدل پرو از مشخصاتی نسبتا بهتر از مدل اصلی خود بهره‌مند باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بنظرم یواش یواش سامسونگ سریcرو جایگزین نوت کنه…طراحی سری سی خیلی عالیه وشیکه.اگه مشخصاته پرچمدارهم بهش اضافه بشه دیگه فوق العاده میشه