کلید خازنی هوم آیفون 7

اگر کلید خازنی هوم آیفون 7 خراب شود چه اتفاقی می‌افتد؟

آیا می‌دانید اگر روزی کلید خازنی هوم آیفون 7 شما خراب شد چه کار باید کنید؟ به صورت خودکار پیغامی برای شما نمایان می‌شود که بر اساس آن شما می‌توانید تا زمانی که گوشیتان را تعمیر کنید، از یک کلید هوم دیجیتالی قرار گرفته بر روی صفحه استفاده کنید.

ممکن است زمانی که شما آیفون 7 خودتان را به شارژ زده‌اید، ناگهان خود به خود خاموش شده و با یک صفحه حاوی پیغامی بالا بیاید که به شما می‌گوید تا زمانی که گوشیتان را به سرویس خدمات مشترکین ببرید، می‌توانید از یک کلید هوم دیجیتالی بر روی صفحه استفاده کنید.

این اتفاقی است که برای یکی از کاربران تالار گفتگو MacRumors افتاده و ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. به یاد داشته باشید که هیچ قطعه‌ای از تکنولوژی 100 درصد نمی‌تواند بدون آسیب و یا خرابی بماند. اگرچه کلید هوم مبتنی بر موتور هپتیک به کار رفته در آیفون 7 و 7 پلاس نسبت به کلیدهای مکانیکی به کار رفته در نسل گذشته این گوشی‌های هوشمند، مستحکم‌تر به نظر می‌رسد و جزو یکی از اصلی‌ترین تغییرات نسبت به خانواده آیفون 6 محسوب می‌شود، ولیکن اپل هم نمی‌تواند برای همیشه سالم ماندن آن را تضمین کند.

کلید خازنی هوم آیفون 7

آیفون 7  هوشمندتر از همیشه آماده عیب‌یابی و کمک به مصرف‌کنندگان

خوشبختانه آیفون به قدر کافی هوشمند است که بتواند مشکل را ارزیابی کند و به شما راه حل‌های آلترناتیو تا پیش از بردن به تعمیرگاه را ارائه کند. اینک اگر چنین اتفاقی برای شما هم بیافتد دیگر نباید نگران باشید، چرا که می‌دانید چه اتفاقی برای گوشی شما افتاده و باید چه کاری انجام دهید.

امیدواریم کلید هوم خازنی آیفون 7 مستعد ابتلا به شکستگی طبیعی نباشد و ما هم پس از استفاده نتوانیم به آسانی از اپل در این مورد خرده بگیریم. بدون شک اضافه شدن یک کلید هوم دیجیتالی بر روی صفحه راه کار مناسبی تا چند ساعت بعد خواهد بود. شاید بهتر باشد دیگر تولیدکنندگان نیز این عملکرد اپل را بیاموزند تا در صورت بروز مشکل دیوایس آن‌ها عملاً غیر قابل استفاده نشود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. ایفون سون من هم اب ریخت روش خشکش کردم الان دگ دکمش کار نمیکنه به جاش دکمه مجازی اورده اعصابمو خورد کرد

  2. دکمه هوم أیفون سون پلاس من بعد إز زیر اب گرفتن دیگه کار نمیکنه

  3. زمنه هوم أیفون سوت پلاس من بعد إز زیر اب گرفتن دیگه کار نمیکنه

  4. کلا از این همه دستگاه به فروش رفته فقط یک مورد هم چین چیزی براش اتفاق افتاده که اونم اشتباه خود طرف بوده

  5. یعنی اونقدر ضعیفه که زود خراب میشه؟باتوجه بااینکه دکمه هوم خیلی کاربردیه میگم..