تصاویر شیائومی می نوت 2 منتشر شد؛ دوربین دوگانه‌ای در کار نیست (2)

تصاویر شیائومی می نوت 2 منتشر شد؛ دوربین دوگانه‌ای در کار نیست

به تازگی خبرهای بسیار زیادی در مورد گوشی شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) در حال انتشار است. دیروز تصاویر رندری از این گوشی منتشر شد که نشان می‌داد این محصول از دوربین دوگانه استفاده می‌کند. اما حالا با انتشار تصاویر شیائومی می نوت 2 مشخص شد که دوربین اصلی این گوشی دوگانه نیست.

تصاویر شیائومی می نوت 2 شایعات قبلی را تکذیب می‌کنند

تصاویر رندر شیائومی می نوت 2 در چند هفته گذشته سرتیتر بسیاری از خبرگزاری‌ها بود. تقریبا تمامی آنها بر این موضوع تاکید داشتند که محصول جدید شرکت چینی از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد. اما حالا تصاویر واقعی این گوشی منتشر شده است که این موضوع را کاملا تکذیب می‌‌کند.

همان طور که در بخش فوق شاهد تصاویر شیائومی می نوت 2 هستید، این محصول در بخش پشتی خود تنها از یک دوربین اصلی استفاده می‌کند. بنابراین اطلاعاتی که تا به امروز در مورد دوربین دوگانه شیائومی می نوت 2 ذکر می‌شود با انتشار این تصاویر واقعی، تکذیب خواهند شد.

البته با این وجود همان طور که در تصاویر شاهد هستید، گوشی از یک نمایشگر منحنی و خمیده استفاده می‌کند. گرچه هنوز هیچ تصویری از بخش جلویی آن نداریم که بتوانیم به صورتی قطعی‌تر آن را ثابت کنیم و در مورد میزان حاشیه دور نمایشگر گوشی نیز صحبت به میان آوریم.

بر اساس گزارشات منتشر شده این گوشی از پنل نمایشی OLED شرکت ال جی استفاده خواهد. از طرفی بخش پشتی آن نیز از جنس شیشه یا سرامیک خواهد بود. این دستگاه از فریمی فلزی استفاده خواهد کرد.

در هر صورت شاید تصاویر فوق نیز مربوط به این گوشی نبوده و کاذب و ساختگی باشند. بنابراین هنوز نمی‌توان در مورد ساختار دوربین اصلی این گوشی به طور قطعی نظر داد. هر چه که باشد این گوشی در تاریخ 25ام ماه اکتبر (مصادف با چهارم آبان ماه) به طور رسمی معرفی خواهد شد. شیائومی می نوت 2 احتمالا با قیمت نسبت بالای 845 دلار برای فروش به بازار عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. 845 دلار؟؟ !! آخه کدوم عقل سلیمی 3 میلیون میده یه گوشی چینی میخره؟؟ سامسونگ note 7 که 3 تومن بود کسی نمیخرید این که جای خود دارد خخخخخ