گوشی های Oppo R9s و R9s Plus

شرکت اوپو سرانجام از گوشی های Oppo R9s و R9s Plus رونمایی کرد

پس از یکی دو هفته درز شایعات پیرامون پرچم‌داران جدید اوپو، این شرکت چینی سرانجام ساعاتی پیش بدون هیچ مراسم خاصی از گوشی های Oppo R9s و R9s Plus رونمایی کرد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با دو گوشی اوپو آر 9 اس (Oppo R9s) و اوپو آر 9 اس پلاس (Oppo R9s Plus) آشنا شویم.

در حالی که این روزها از سامسونگ و اپل به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی همراه در جهان یاد می‌شود، با این حال شرکت‌های چینی حاضر در این عرصه با سرعتی مافوق تصور و با الگو گیری از محصولات موجود در بازار مشغول تسخیر روز افزون این بازار پرسود هستند. شرکت اوپو نیز یکی از همین شرکت هاست که سال گذشته بیشترین گوشی هوشمند را به بازار چین عرضه کرده و کم‌کم محصولات آن در سایر بازارها از جمله بازار ایران عرضه خواهند شد.

 گوشی های Oppo R9s و R9s Plus

در هر حال گوشی های Oppo R9s و R9s Plus همچون دیگر محصولات شرکت اوپو متناسب با نیاز علاقه‌مندان به گرفتن تصاویر سلفی طراحی گرده‌اند، طوری که هر دو محصول به دوربین سلفی 16 مگا پیکسلی واید تجهیز شده‌اند.

 گوشی های Oppo R9s و R9s Plus

اوپو آر 9 اس (Oppo R9s) یک گوشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی است که از تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 625، واحد پردازش گرافیکی آدرنو 506، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی قدرت گرفته است. این محصول همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه  جانبی را دارا بوده و با بهره‌گیری از باتری 3010 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 6 مارشملو به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی های Oppo R9s و R9s Plus به فناوری شارژ سریع VOOC مجهز شده‌اند

اما در سوی دیگر اوپو آر 9 اس پلاس (Oppo R9s Plus) به دلیل برخورداری از نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن فول اچ دی در دسته فبلت ها قرار گرفته است. این محصول نیز دارای پردازنده هشت هسته‌ای (احتمالا اسنپدارگون 653) با کلاک فرکانس 1.9 گیگاهرتز، 6 گیگابایت حافظه رم، واحد پردازش گرافیکی آدرنو 510، باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با قابلیت دسترسی به فضای بیشتر با بهره‌گیری از کارت حافظه میکرو اس دی است.

 گوشی های Oppo R9s و R9s Plus

گوشی های Oppo R9s و R9s Plus همچنین به فناوری شارژ سریع VOOC مجهز شده‌اند و در قاب جلو و پشتی میزبان دوربین 16 مگاپیکسلی IMX398 شرکت سونی هستند. از دیگر ویژگی‌های مشترک این دو محصول می‌توان به تعبیه سنسور اثر انگشت در دکمه فیزیکی هوم و طراحی جدید خطوط آنتن در قاب پشتی یاد کرد که مانع تداخل در آنتن دهی مطلوب در هنگام قرار گیری دست کاربر بر روی آن‌ها می‌شود.

طبق اعلام شرکت سازنده، گوشی های Oppo R9s و R9s Plus به ترتیب قرار است با قیمت 410 و 520 دلاری از اواخر ماه جاری میلادی به بازار عرضه شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*