با وجود فراخوان دوم سامسونگ، فبلت نوت 7 هنوز در هنگ کنگ به فروش می‌رسد

سامسونگ امسال فبلت پرچم‌دار خود را روانه بازار جهانی کرد، محصولی رویایی که طرفداران این برند را برای خرید مشتاق‌تر کرده بود، اما پس از مدتی خبرهایی درباره انفجار این دستگاه منتشر شد. سامسونگ دوبار فراخوان جمع آوری فبلت نوت 7 را در بازار اعلام کرد، اما آنطور که پیداست، محصول شکست‌خورده‌ی سامسونگ هنوز هم در هنگ کنگ به فروش می‌رسد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

پس از اعلام فراخوان دوم برای جمع‌آوری فبلت نوت 7 از بازار، سامسونگ اعلام کرد که این محصول هیچوقت نباید دوباره روشن شود چراکه ممکن است برای فرد دارنده دستگاه و همچنین اطرافیان آن خطرناک باشد. با این وجود هنوز هم این محصول در فروشگاه‌های شهر هنگ کنگ به فروش می‌رسد؛ ظاهرا طرفداران این برند قصد تعویض گلکسی نوت 7 را با هیچ گوشی هوشمند یا فبلت دیگری ندارند.

در حال حاضر فروش گلکسی نوت 7 سامسونگ در بسیاری از کشورها ممنوع شده و در ایالات متحده آمریکا فروش آن غیرقانونی است و خرده فروش‌های این محصول مجازات خواهند شد. چند روز پیش تصویری از یک فروشگاه هنگ کنگی منتشر شد که فروش فبلت نوت 7 را با قیمتی خاص نشان می‌داد.

به هر حال اکنون فروش گلکسی نوت 7 با تخفیف بسیار زیاد صورت می‌گیرد و هوز هم کسانی هستند که این محصول را خریداری می‌کنند، البته خرید این گوشی هوشمند با تخفیف بالا و معاوضه آن با گلکسی اس 7 اج بسیار ارزان‌تر خواهد بود، تقریبا چیزی حدود 100 دلار به نفع خریداران خواهد بود.

البته دلایل دیگری برای خرید گلکسی نوت 7 وجود دارد و برخی از افراد حاضر به انجام این ریسک هستند، همه ما می‌دانیم که فبلت نوت 7 قدرت سخت افزاری بالایی دارد و جدا از این قلم S Pen این دستگاه دقیق‌تر از نسخه قبلی عمل می‌کند، جدا از این بحث، پرچم‌دار سری نوت و البته محصول شکست‌خورده سامسونگ در واقع اولین فبلت این شرکت است که به گواهینامه IP67 مجهز شده است.

خرید گلکسی نوت 7 در هر شرایطی پیشنهاد نمی‌شود، اما خرید این دستگاه برای کسانی که آن را با گلکسی اس 7 اج معاوضه می‌کنند سود خوبی دارد و با این عمل بخشی از پولی خود را در خرید پرچم‌دار سری اس پس‌انداز خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*