گوشی گلکسی گرند پرایم پلاس سامسونگ

مشخصات کامل گوشی گلکسی گرند پرایم پلاس سامسونگ منتشر شد

پس از مدت‌ها شایعه بالاخره فروش گوشی ردهپایین گلکسی گرند پرایم پلاس سامسونگ (+Samsung Galaxy Grand Prime) یا همان گلکسی جی 2 پرایم (مخصوص کشور روسیه) آغاز شد و بر همین اساس دیگر می‌توانیم به طور قطعی در خصوص مشخصات این موبایل اندرویدی صحبت کنیم. از مهم‌ترین مشخصات این گوشی باید به صفحه 5 اینچی، دوربین 8 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید مارشمالو اشاره کرد.سامسونگ اینک صاحب یک برند موبایل جدید به نام گلکسی گرند پرایم پلاس (+Galaxy Grand Prime) یا همان گلکسی جی 2 پرایم شده است. هرچند این دیوایس صاحب دو نام متفاوت خواهد بود، اما از نظر سخت افزاری این دو هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و با شماره مدل SM-G532 روانه بازارهای مختلف جهانی می‌شوند. مدل گلکسی گرند پرایم پلاس مربوط به نسخه جهاینی این گوشی بوده و نسخه مخصوص کشور روسیه آن نیز گلکسی جی 2 پرایم نام خواهد داشت. ما تا پیش از این چیزهای مختلفی در مورد این گوشی شنیده بودیم اما امروز می‌توانیم نگاه کاملی به مشخصات آن داشته باشیم.

گلکسی گرند پرایم پلاس سامسونگ یا گلکسی جی 2 پرایم از نظر ظاهری چیزی شبیه به مدل اصلی گلکسی گرند پرایم است که سال 2014 شرکت سامسونگ آن را روانه بازار کرده بود و تنها نکات متفاوتی که در بین آن‌ها می‌توان اشاره کرد، مربوط به قاب پشتی آن‌ها و فلش LED بوده که همراه با یک دوربین 5 مگاپیکسلی در آن محصول دیده می‌شد.

پشتیبانی گلکسی گرند پرایم پلاس از اتصال 4G LTE

گوشی جدید و ارزان قیمت سامسونگ از یک پردازنده 4 هسته‌ای مدیاتک MT6737T قدرت می‌گیرد که از مهم‌ترین قابلیت‌های آن می‌توان به ارائه پشتیبانی از اتصال 4G LTE اشاره کرد. این موبایل ردهابتدایی همچنین از یک صفحه 5 اینچی IPS با وضوح 540 در 960 پیکسل، یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی اصلی همراه با فلش LED و یک باتری با ظرفیت 2600 میلی‌آمپر بهره می‌برد. مطابق دیگر گوشی‌گوشی گلکسی گرند پرایم پلاس سامسونگ های شرکت سامسونگ این محصول نیز در چند نسخه متفاوت عرضه خواهد شد. مدل پایه گلکسی گرند پرایم پلاس (+Galaxy Grand Prime) از یک رم 1.5 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی استفاده می‌کند. شما همچنین می‌توانید دو نسخه دیگر با رم 2 گیگابایت و حافظه 16 یا 32 گیگابایتی را نیز خریداری کنید.

سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو به صورت پیش‌فرض بر روی این گوشی نصب خواهد بود. ما نمی‌دانیم که سامسونگ آیا اندروید نوقا را به این هندست نیز خواهد آورد یا خیر؛ اما اگر بخواهیم بر حسب احساس خودمان صحبت کنیم، باید گفت که چنین چیزی بعید به نظر می‌رسد و این شرکت تست طعم نوقا را به عنوان هدیه‌ای به کاربران گوشی های بالارده خود خواهد بخشید.

در حال حاضر این گوشی هوشمند با قیمت 140 دلار و در رنگ‌های مشکی، طلایی و صورتی در کشور روسیه به فروش می‌رسد. با توجه به گرانی شدید بازار روسیه، به نظر می‌رسد که قیمت این محصول در سایر بازارهای جهانی همچون ایالات متحده از مرز 100 دلار نفوذ نکند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام
    در گوشیه سامسونگ گلکسی جی ۲ گرند پرایم پلاس چقدر از حافظه داخلی خالیست و چقدر توسط سیستم عامل اشغال میشود؟

  2. منوش شبیه نقاشیه اه