کلید Replay برنامه Messages در آپدیت iOS 10.1 به آیفون اضافه شد

کلید Replay برنامه Messages در آپدیت iOS 10.1 انیمیشن‌ها را دوباره به نمایش خواهد گذاشت

یکی از ویژگی‌های جدید و جذاب سیستم عامل iOS 10 مربوط به انیمیشن‌‌های جالب برنامه پیام‌رسانی (Messages) آن می‌شود. حالا در به‌روز‌رسانی نسخه iOS 10.1، در صورت عدم نمایش این سری از انیمیشن‌ها به هر دلیلی، کلید Replay برنامه Messages می‌تواند آن را دوباره به اجرا در آورد. 

کلید Replay برنامه Messages انیمیشن‌های از دست رفته را دوباره به نمایش می‌گذارد

در سیستم عامل iOS 10 در بخش اپلیکیشن پیام‌رسانی، پیام ‌های کاربران در چهار حالت مختلف می‌تواند ارسال شود. حالت اول Invisible Ink یا همان “جوهر نامرئی” نام دارد که در صورت ارسال چنین پیامی، گیرنده متنی نسبتا تار را دریافت خواهد کرد. به منظور خواندن این متن کاربر گیرنده می‌بایست بر روی آن چند بار لمس کند. حالت دوم Gentle نام دارد؛ در این بخش متن پیام در بالونی کوچک برای مخاطب فرستاده خواهد شد. بالون فرستاده شده تدریجا بزرگ شده و به اندازه طبیعی خواهد رسید.

نوع سوم Loud نام دارد. در این حالت برخلاف شکل قبل، پیام در بالونی بزرگ فرستاده شده و کم کم از ابعاد آن کاسته خواهد شد. در نهایت حالتی به نام Slam نیز وجود دارد که در هنگام دریافت، گوشی خواهد لرزید و سر و صدای بسیار زیادی وجود خواهد آمد.

علاوه بر آن کاربران می‌توانند پیام‌های خود را با طرح‌ها و پس‌زمینه‌هایی مانند بالون (Balloons) و کاغذ رنگی (Confetti)، لیزر (Lasers)، آتش‌بازی (Fireworks) و همچنین ستاره‌باران (Shooting Stars) برای یکدیگر ارسال نمایند. در هنگامی که پیامی این چنینی به همراه انیمیشن برای کاربر دیگری ارسال می‌گردد، آن فرد ممکن است به هر نحوه از نمایش انیمیشن مربوطه محروم بماند. حالا کلید Replay برنامه Messages که در آپدیت iOS 10.1 به این اپلیکیشن اضافه شده است این امکان را فراهم خواهد کرد که با انتخاب آن، انیمیشن دوباره به نمایش درآید.

کلید Replay برنامه Messages در آپدیت iOS 10.1 به آیفون اضافه شدماه گذشته شرکت اپل تبلیغاتی را با ماهیت پیام‌رسانی رسا به نمایش گذاشت که در آن بالونی از بین درختان جنگل و بیابان عبور کرده و سپس خود را به شهر می‌رساند. پس از آن با بالون‌های دیگری روبه‌رو شده و در نهایت تمامی بالون ها با یکدیگر به یک سمت حرکت می‌کنند و از پنجره اتاقی گذشته و به گوشی آیفون مخاطبی وارد می‌شوند. در پایان یک پیام تبریک تولد (Happy Birthday) در بخش پس‌زمینه برای فرد ظاهر می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*