نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی فیت

نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی فیت؛ حفظ تناسب اندام با طعم هواوی

صفحه بعد ——–صفحه 2 ——– صفحه قبل

طراحی، وزن و تناسب

نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی فیتبا داشتن بدنه فلزی باریک و صورت دایره‌ای شکل، هواوی فیت به احتمال بسیار زیاد شباهت زیادی با ردیاب تناسب اندام معمولی شما ندارد. البته، فیت هرچه که باشد در ابتدا یک ساعت است و به همین دلیل تلاش کرده تا وضعیت سلامت شما را در قالب شکیل و زیبای خود کنترل کند، به همین دلیل کاربرانی که به ظاهر اهمیت زیادی می‌دهند، به احتمال زیاد با نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی فیت و در نظر گرفتن ظاهر زیبای آن، این گجت پوشیدنی را به روش کنونی خود برای کنترل وضعیت سلامت ترجیح خواهند داد. با به دست کردن هواوی فیت در تمام طول روز، چه هنگام ورزش کردن و چه هنگام رفتن به محل کار، احساس ناراحتی نخواهید کرد.

با وجود سبک‌تر بودن در مقایسه با ساعت‌های هوشمند گردی همچون Moto 360، هواوی فیت وزن یکسانی با Pebble Time Round دارد، البته اگر که گودی قابل توجه آن (فیت) مد نظر قرار نگیرد. در بررسی ساعت هوشمند هواوی فیت مشخص می‌شود که این ساعت با وجود استفاده از بند نازک‌تر در مقایسه با Pebble، تقریبا 30 گرم وزن داشته و 2 گرم از ساعت Pebble Time Round سنگین‌تر است.

یکی از نکات بارزی که در بررسی ساعت هوشمند هواوی فیت شدیدا به چشم می‌آید، فقدان هرگونه کلید فیزیکی است؛ هیچ خبری از دکمه خاموش / روشن و انتخاب کننده حالت در این ساعت نیست. تنها دکمه‌ای یافت شده مربوط به پایه شارژ برای ریست کردن آن است، اما بر روی خود ساعت هیچ دکمه‌ای دیده نمی‌شود. در نتیجه این نحوه طراحی، برای انجام هر کاری وابسته به صفحه نمایش لمسی هستید. انگشت خود را برای انتخاب گزینه‌ها به بالا و پایین کشیده و برای تایید، بر روی صفحه نمایش ضربه کوچکی بزنید. اگر که به دنبال روشی برای بازگشت به مرحله قبل در رابط کاربری هستید، باید انگشت خود را بر روی صفحه به سمت راست بکشید.

هواوی فیت با طراحی ضد آب خود، توقع دارد که آن را هیچ وقت، حتی لحظه رفتن به حمام و یا خوابیدن رها نکنید. البته، به لطف ضد آب بودن استفاده از ساعت در مکان‌های آبی همچون استخر و بهره بردن از قابلیت‌های آن بسیار لذت بخش خواهد بود، اما در مورد قرار داشتن یک شیء زائد بر روی دست هنگام خوابیدن، نمی‌توان به طور مطمئن نظر دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*