نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی فیت

نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی فیت؛ حفظ تناسب اندام با طعم هواوی

صفحه بعد ——–صفحه 5 ——– صفحه قبل

رابط کاربری

نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی فیتدر بررسی ساعت هوشمند هواوی فیت از آنجایی که هیچ دکمه فیزیکی بر روی آن یافت نمی‌شود، مجبور به برقراری ارتباط با رابط کاربری ساعت تنها از طریق صفحه نمایش لمسی هستیم. سه موردی که شما به مراتب از آن‌ها استفاده خواهید کرد، بالا و پایین کشیدن صفحه برای حرکت در منوها، ضربه زدن برای تایید و کشیدن صفحه به راست برای بازگشت به منوی پیشین است. در عین ساده بودن این کار، در برخی اوقات عدم تشخیص صحیح مشاهده شد، به این معنی که کشیدن صفحه به بالا، پایین و یا راست به منزله ضربه زدن و تایید تلقی می‌شود.

کنترل حرکت به میزان محدود از دیگر ویژگی‌های این ساعت است. به عنوان نمونه، وقتی که دست خود را به سمت بالا برای دیدن ساعت حرکت می‌دهید، (در صورت لزوم) نور صفحه نمایش افزایش پیدا کرده و دیگر آیتم‌هایی که به طور معمول در حالت استراحت غیر قابل مشاهده‌‌اند، به نمایش در می‌آیند. مثلا علاوه بر ساعت و دقیقه، با بالا آمدن دست ثانیه و تاریخ روز نیز نمایش داده می‌شوند.اما در بیشتر مواقع، مثلا برای دیدن نوتیفیکیشن‌های گوشی و یا آغاز تمرین ورزشی مجبور به فعال سازی ساعت هستید تا تعداد گام‌های شما شمرده شده و ضربان قبلتان کنترل شود.

به محض اتصال ساعت به گوشی هوشمند، هر تماس بر روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود، اما از آنجایی که هیچ بلندگو و میکروفونی برای پاسخ‌گویی وجود ندارد، تنها قابلیت موجود رد تماس‌های ناخواسته بدون نیاز به لمس خود گوشی است. این امکان وجود دارد تا اپلیکیشن‌های مورد دلخواه خود را برای گرفتن نوتیفیکیشن از آن‌ها انتخاب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*