ال جی بزرگترین تلویزیون OLED دنیا را به نمایش گذاشت

ال جی پیش از شروع نمایشگاه، هیاهوی بسیاری برای تلویزیون 55 اینچ OLED خود به راه انداخت و با تصاویر فوق العاده زیبایی که از این تلویزیون بسیار باریک به نمایش گذاشت همه را چشم به راه محصول خود کرد. اما حال که ویدیوهای مربوط به این تلویزیون منتشر شده، نشان دهنده این است که بزرگترین تلویزیون OLED دنیا دقیقا به همان زیبایی است که ال جی در تصاویر قبل نمایشگاه نمایش داده بود. در ادامه ویدیوهای مربوط به این تلویزیون را مشاهده خواهید کرد.
همانطور که در ویدئو مشاهده می کند لبه های تلویزیون آنقدر باریک هستند، که به سختی می توان آنها را مشاهده کرد. اما نکته قابل توجه در این نمایشگر کیفیت بی نظیر و رنگ های فوق العاده زنده آن است. افرادی که این تلویزیون را از نزدیک مشاهده کرده اند همگی در این موضوع اتفاق نظر دارند که تا به حال تصویر با این کیفیت مشاهده نکرده اند. ظاهرا دمویی که ال جی برای پخش در این تلویزیون انتخاب کرده نیز فوق العاده زیبا و جذاب است.

 

 

علاوه بر رنگ های زنده و رنگ مشکی عمیق، زمان پاسخگویی تصویر این تلویزیون OLED نیز بسیار سریع است. به همین دلیل تصاویر سریع به نرمی و بدون لرزش و یا ماتی پخش می شوند. ویدیو دیگر مربوط به این تلویزیون را از دست ندهید:

 

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*