تولید گوشی تاشو سامسونگ در هاله ابهام

تولید گوشی تاشو سامسونگ در هاله ابهام

تولید گوشی تاشو سامسونگ همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. هر روز بر شدت و حدت شایعات مربوط به تولید گوشی تاشو توسط شرکت سامسونگ افزوده می‌شود. فرایند ساخت این گوشی که به Project Valley موسوم شده، ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است.

برخی از تحلیل گران معتقدند تولید انبوه پنل های OLED منعطف که برای سخت چنین دیوایسی مورد نیاز است، در نیمه دوم سال آینده امکان پذیر خواهد بود. از سویی شاهد ثبت پتنتی توسط سامسونگ بودیم که نشان می‌داد،‌ گوشی تاشو این شرکت به چه شکل خواهد بود؛ گوشی که قادر بود از وسط خم شود و از جهات بسیاری می‌شد آن را یک گوشی تاشو تلقی نمود.

در این پتنت آنچنان به جزییات پرداخته شده بود که در پتنت های قبلی سامسونگ سابقه نداشت، لذا این ذهنیت قوی را ایجاد می‌کرد که این شرکت در مراحل پایانی ساخت گوشی تاشو خود قرار دارد. همچنین شایعات قوی مبنی بر اینکه این دیوایس در بهار سال آینده به همراه مدل های گوشی گلکسی اس 8 وارد بازار می شود نیز وجود داشت.

تولید گوشی تاشو سامسونگ و چالش های آتی

تحلیلگران معتقدند سامسونگ برای معرفی گوشی تاشو خود سردرگم است و علت آن را نیز در ترس شرکت به خاطر مشکلات پیش آمده در گلکسی نوت 7 جستجو می‌کنند. از سوی دیگر به نظر می‌رسد سامسونگ اطمینانی به بازار این نوع گوشی و تمایل مشتریان برای خرید آن ندارد.

به هر حال تولید گوشی تاشو سامسونگ موسوم به گلکسی X همچنان مبهم است. به نظر می رسد سامسونگ فناوری مورد نیاز برای تولید این گوشی را داراست. حتی باتریهای تاشو در  مراحل آخر R&D قرار دارند؛ هر چند ممکن است نیازی به استفاده از آنها وجود نداشته باشد، زیرا می توان دو باتری را در دو طرف گوشی تاشو قرار داد. مضافا اینکه شرکت صنایع Kolon که درصدد ساخت فیلم های پولیمدی شفاف مورد نیاز برای ساخت گوشی‌های تاشو است، می‌تواند در نیمه دوم سال 2017 تولید یک میلیون قطعه از این فیلم ها را آغاز کند. لذا تمامی پیش نیازهای مورد نیاز برای ساخت گوشی تاشو سامسونگ فراهم است و با وجود تمامی شایعات مختلف به نظر نمی‌رسد سامسونگ قصد داشته باشد از این ایده دست بکشد.

اما به طور کلی تولیدات جدید سامسونگ می‌توانند حکم شمشیر دو لبه را برای این شرکت داشته باشند، زیرا در صورت موفقیت، محصول جدید قادر است برند زخمی این شرکت را التیام ببخشند و در غیر این صورت خسارت جبران ناپذیری مضاعفی به این برند وارد خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*