نمایشگرهای Smart Signage سامسونگ

نمایشگرهای Smart Signage سامسونگ ؛ گزینه‌ای عالی برای انجام اهداف تجاری و تبلیغاتی

تبلیغات یکی از اصلی‌ترین بخش‌های هر شرکت یا فروشگاه برای فروش محصولات بوده و استفاده‌ی درست از آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. نمایشگرهای Smart Signage سامسونگ با طراحی و کاربرد مخصوص خود، گزینه‌ای عالی برای انجام اهداف تجاری و تبلیغاتی در فضاهای عمومی هستند.

عکس‌ها و ویدیوهای تبلیغاتی در میزان فروش یک محصول تاثیر به سزایی دارد و این موضوع استفاده از تلویزیون‌ها و نمایشگرها را به امری ضروری برای کسب‌وکار تبدیل کرده است. گاهی اوقات، افراد تصور نادرستی از این قضیه دارند و با این خیال که می‌توان از تلویزیون‌های خانگی و معمولی برای اهداف تجاری و فضاهای عمومی بهره برد، ضررهای بسیاری را متحمل می‌شوند.

این ضرر و زیان‌ها به دلیل انتخاب وسیله‌ی نادرست رخ می‌دهند؛ چرا که تلویزیون‌های خانگی و معمولی برای انجام چنین کارهایی ساخته نشده‌اند. به عبارت دیگر برای مکان‌های عمومی و ساختمان‌های تجاری و اداری باید از نمایشگرهای مخصوص و حرفه‌ای استفاده کرد. این نمایشگرها با داشتن قابلیت‌هایی چون پنل ضد تابش با بازتاب کمتر نور محیط و تفکیک فضای صفحه نمایشگر به بخش‌های مختلف به منظور پخش همزمان متن، عکس و ویدیو، راه‌حلی مناسب برای اهداف تجاری کسب‌وکارها هستند.نمایشگرهای Smart Signage سامسونگ

نمایشگرهای Smart Signage سامسونگ با طراحی حرفه‌ای خود به بهترین گزینه برای انجام اهداف تجاری و تبلیغاتی در فضای عمومی تبدیل شده‌اند. این نمایشگرها از عمر بالا، بدنه مقاوم در برابر تغییرات آب‌وهوا، تقسیم تصویر به چند بخش و قابلیت کنترل عملکرد نمایشگر از راه دور بهره می‌برند و انتخابی فوق‌العاده برای مکان‌های عمومی هستند.

شرکت سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلویزیون و نمایشگر در جهان بوده و اکنون نیز نوع ویژه‌ای از این دستگاه‌ها را با نام اسمارت ساینیج عرضه کرده است. نمایشگرهای Smart Signage سامسونگ از لحاظ ظاهری شبیه به تلویزیون‌های خانگی و معمولی هستند اما کارکرد متفاوتی دارند و این نوع عملکرد آنها را به دنیایی جدا از تلویزیون‌های خانگی تبدیل کرده است.نمایشگرهای Smart Signage سامسونگ

استفاده‌ی 24 ساعته از نمایشگرهای Smart Signage سامسونگ

یکی از اصلی‌ترین و بهترین ویژگی‌های نمایشگرهای تبلیغاتی سامسونگ، روشن بودن این دستگاه‌ها در ساعات بسیار زیادی از روز است. بعضی اوقات لازم است که یک نمایشگر در تمام طول شبانه‌روز، ویدیو یا عکس‌های مورد نظر کاربر را پخش کند و نمایشگر حرفه‌ای اسمارت ساینیج سامسونگ دستگاهی است که برای نمایش طولانی‌مدت عکس‌ها و پوسترهای دیجیتال توصیه می‌شود. نمایشگرهای حرفه‌ای قادرند تا 16 ساعت به طور مداوم روشن باشند و با قابلیت انتقال پیکسل‌ها، تصاویر ثابت را به صورت نامحسوس حرکت دهند. این رقم در اسمارت ساینیج سامسونگ به 24 ساعت می‌رسد.

برای پخش محتوا در اماکن عمومی و بیرونی که نور خورشید یا لامپ‌های زیاد در آن وجود دارد، نمایشگرهایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که نور کمتری از محیط را در صفحه نمایش خود بازتاب دهند. نمایشگرهای Smart Signage سامسونگ با بهره‌گیری از پنل بازتاب کمتر این نیاز را برطرف کرده‌اند. میزان روشنایی بالای ساینیج، کار پخش تصاویر در فضای بیرونی را راحت‌تر کرده است. روشنایی این نمایشگرها در برخی از مدل‌ها تا 3500 نیت نیز می‌رسد.نمایشگرهای Smart Signage سامسونگ

قابلیت نصب عمودی نمایشگرهای اسمارت ساینیج

نوع قرارگیری عمودی نمایشگرهای اسمارت ساینیج، یکی دیگر از مزایای مهم این دستگاه‌ها محسوب می‌شود. این تلویزیون‌ها در اماکنی با محدودیت جا و یا بر حسب نیاز، به صورت عمودی نصب می‌شوند و محتوای مورد نظر را به صورت پرتره به نمایش در می‌آورند.

علاوه بر آن طراحی نازک مدل‌های «ویدیو وال» با حاشیه‌ی بسیار کم 1.5 تا 5.5 میلی‌متری نمایشگرهای اسمارت ساینیج، این امکان را در اختیار صاحبان قرار می‌دهد تا با قرار دادن چندین نمایشگر در کنار هم، تصاویر بزرگ‌تر و چشم‌نوازتری را برای مخاطبان و مشتریان پخش کنند.

یکی از مهم‌ترین برتری‌های نمایشگرهای ساینیج سامسونگ نسبت به تلویزیون‌های معمولی، امکان شخصی‌سازی و تغییرات گسترده بر روی محتویات قابل پخش است. در تلویزیون‌های معمولی امکان تغییر صفحه تلویزیون‌ها وجود ندارد اما صاحبان اسمارت ساینیج می‌توانند موارد قابل پخش در نمایشگر را به دلخواه خود تغییر دهند.

به عنوان مثال صاحب یک رستوران دوست دارد تا عکس غذاها، منوی رستوران و فیلم‌ها و ویدیوهایی از مراحل طبخ غذا به صورت همزمان بر روی نمایشگر نشان داده شوند. تلویزیون‌های معمولی اجازه چنین کاری را به کاربر نمی‌دهد ولی در اسمارت ساینیج انجام این کارها به سادگی و با استفاده از تلفن همراه یا تبلت انجام می‌گیرد. نمایشگرهای Smart Signage سامسونگ با داشتن بیش از 200 قالب آماده و پیش‌فرض، تنوع زیادی را در اختیار صاحبان خود قرار داده است.نمایشگرهای Smart Signage سامسونگ

یکی دیگر از موضوعاتی که برای پخش محتوا در نظر گرفته می‌شود، امنیت دستگاه نمایشگر است. در تلویزیون‌های خانگی امکان دسترسی ناخواسته توسط افراد غیرمجاز وجود دارد و تبدیل گوشی هوشمند به کنترل تلویزیون به سادگی صورت می‌پذیرد. به این ترتیب هر فردی می‌تواند تلویزیون را خاموش و حتی محتوای آن را تغییر دهد. برای جلوگیری از خرابکاری‌های احتمالی لازم است تا از نمایشگرها و تلویزیون‌هایی با امنیت مناسب استفاده کرد. اسمارت ساینیج با داشتن قفل و امنیت بالا، امکان دست‌کاری و خرابکاری‌های احتمالی را از بین می‌برند.

همچنین اسمارت ساینیج به سیستم اختصاصی MagicInfo سامسونگ مجهز است که علاوه بر قابلیت کنترل عملکرد دستگاه و نظارت بر روی آن از راه دور، امکان تعیین برنامه‌ی هفتگی برای نمایشگر را هم به وجود می‌آورد. با استفاده از این سیستم، نمایشگر در طول روزهای هفته محتوایی خاص را نمایش می‌دهند. این پلتفرم مبتنی بر وب به کاربران کمک می‌کند تا بر روی تعداد زیادی از نمایشگرها حتی در شهری دیگر، کنترل و نظارت داشته باشند.

نمایشگرهای Smart Signage برای تمام فصول طراحی شده‌اند

نمایشگرهای اسمارت ساینیج سامسونگ به دلیل تنوع کاربری در محیط‌های مختلف در دو نوع Indoor (فضای مسقف) و Outdoor (فضای باز) تولید می‌شوند. این نمایشگرها به دلیل شرایط خاص و متفاوت آب و هوایی فضاهای عمومی، از بدنه‌ای محکم و مقاوم ساخته می‌شوند. طراحی این دستگاه‌ها بر خلاف تلویزیون‌های معمولی، به شکلی صورت می‌گیرد که در تمام فصول سال صدمه‌ای به آنها وارد نشود. به عنوان مثال بعضی از مدل‌های اسمارت ساینیج مانند نمایشگرهای Outdoor توان کار کردن در دمای منفی 30 درجه سانتی‌گراد و بالای 50 درجه سانتی‌گراد را دارند.نمایشگرهای Smart Signage سامسونگ

همچنین اسمارت ساینیج Outdoor سامسونگ از استاندارد IP56 برخوردار است که مقاومت آنها را در برابر آب و گردوغبار تضمین می‌کند. این استاندارد، معیاری جهانی برای تمامی وسایل الکترونیکی است. علاوه بر این نمایشگرهای Outdoor داری صفحه‌ی ضدضربه با استاندارد 5T Tempered Glass بوده که با یک لایه‌ی محافظ برای مقاومت در برابر مواد شیمیایی و رنگ پوشیده شده است.

نمایشگرهای Smart Signage سامسونگ با درک تنوع و گستردگی کسب‌وکارها در اندازه‌ها و فرمت‌های مختلف و متنوعی ساخته شده‌اند. اندازه‌ی این نمایشگرها از 10 تا 110 اینچ بوده و برای مکان‌های مختلفی مانند هتل‌ها، بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها و میدان‌های شهر طراحی شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*