ایسر : تبلت سرفیس مایکروسافت اثر منفی بر روی اکوسیستم جهانی خواهد گذاشت

ورود قدرت بزرگ نرم افزاري جهان "مايکروسافت" به عرصه توليد تبلت ظاهرا به مزاج هيچ کدام از توليد کنندگان مطرح در اين عرصه خوش نيامده و ترس از تسخير بازار تبلت توسط مايکروسافت همه توليد کنندگان تبلت را فرا گرفته است تا آنجا که رئیس کمپانی ایسر JT Wang اعلام کرده است عرضه تبلت سرفیس اثر منفی بر روی اکوسیستم جهانی خواهد گذاشت و از مایکروسافت خواسته است تا مجدد به این عمل خود فکر کند!

زمانی که مایکروسافت تبلت های سرفیس خود را رونمایی کرد بدون شک این ذهنیت بوجود آمد که حتما این کمپانی با چند تولید کننده برتر گجت به هماهنگی رسیده است تا تبلت خود را وارد بازار کند. اما اگر مایکروسافت بخواهد خود را مستقیما وارد بازار سخت افزار کند و خودش محصولات این کمپانی را تولید کند چه؟ چه عکس العملی از دیگر تولیدکننده ها دیده خواهد شد؟

رئیس کمپانی ایسر JT Wang همچنين افزود :

ما گفته ایم به این موضوع فکر کنید، دوبار فکر کنید این موضوع اثر منفی بسیار بزرگی بر روی اکوسیستم خواهد گذاشت و این موضوع باعث خواهد شد تا تولیدکنندگان نیز عکس العمل های منفی از خود نشان دهد. این موضوع چیزی نیست که شما در آن خوب باشید پس لطفا مجددا به کاری که میخواهید انجام دهید فکر کنید.

نظر شما چیست ؟ آیا فکر میکنید ایسر نگران بازار فروش خود میباشد یا ادعای اثر منفی این موضوع جدی میباشد ؟


منبع : ubergizmo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*