گوشی شیائومی می میکس

گوشی شیائومی می میکس به بازار ایران قدم گذاشت

گوشی شیائومی می میکس (Xiaomi Mi Max)  یکی از فبلت‌های قدرتمند و بزرگ چشم بادامی‌هاست که قرار بود به رقیب قدرتمندی برای نوت 7 بدل شود؛ اما با ناکامی پرچمدار سامسونگ، عرصه برای این گوشی بازتر شد. امروز این فبلت غول پیکر چینی‌ها به صورت غیر رسمی وارد ایران شد.

کمپانی شیائومی در ابتدای آبان ماه سال جاری دست به معرفی دو اسمارت فون می نوت 2 و می میکس در کنار هم زد. طراحی خاص، سخت افزار بسیار قدرتمند و باتری حجیم می میکس سبب شده تا این گوشی در سراسر دنیا طرفداران پر و پا قرص زیادی داشته باشد. هم اکنون گلکسی نوت 7 تنها در بازارهای چینی قابل دسترسی است و شیائومی با عرضه پرچمدار بزرگ سایز خود قصد رویارویی مستقیم با جدیدترین پرچمدار سامسونگ در سرزمین مادری خود را دارد.

از مهم‌ترین مشخصات گوشی شیائومی می میکس می‌توان به نمایشگر بزرگ 6.4 اینچی با دقت Full HD و حاشیه‌ای بسیار باریک اشاره کرد که به نمای کلی دستگاه جلای خاصی بخشیده است. زیر این صفحه نمایش با کیفیت، چیپست اسنپدراگون 821 در کنار 4 یا 6 گیگابایت حافظه اجرایی قرار گرفته که بسته به میزان حافظه داخلی می‌تواند متفاوت باشد. چینی‌ها برای دوربین اصلی پرچمدار خود از سنسوری 16 مگاپیکسلی و برای عکس‌های سلفی از سنسور 5 مگاپیکسلی بهره گرفته‌اند. تمامی قطعات یاد شده برای کارکردشان از باتری حجیم 4400 میلی آمپری انرژی می‌گیرند که به لطف فناوری شارژ سریع 3.0 کوالکام تنها در عرض 30 دقیقه از صفر تا 83 درصد شارژ می‌شود.

لیست قیمت گوشی شیائومی می میکس

گوشی شیائومی می میکس

مشخصات سخت افزاریقیمت
رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت2 میلیون و 700 هزار تومان (520 دلار)
رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت3 میلیون و 300 هزار تومان (595 دلار)

همانطور که مستحضرید، می میکس در دو کانفیگ متفاوت به بازار عرضه می‌شود که نسخه 128 گیگابایتی به 4 گیگابایت رم و نسخه 256 گیگابایتی آن با 6 گیگابایت رم مجهز شده است.

گوشی شیائومی می میکس بدون شک یکی از موبایل‌های بسیار قدرتمند بازار به شمار می‌رود که ارزش خرید بالایی دارد؛ اما قیمت کنونی آن در بازار ایران حبابی بوده و به زودی شاهد افت قیمتش خواهیم بود. در نظر داشته باشید هنوز نمایندگی رسمی شیائومی به طور قانونی این موبایل را به داخل کشور وارد نکرده و فعلا نسخه‌های موجود در بازار بدون گارانتی هستند. همچنین با اجرایی شدن طرح رجیستری گوشی یاد شده از کار خواهد افتاد و هیچ گونه خدمات مخابراتی دریافت نخواهد کرد. بنابراین توصیه می‌کنیم تا زمان واردات رسمی می میکس به بازار کشورمان صبر پیشه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سلام من قیمت این گوشی رو توی سایت مقداد آی تی نگاه کردم خیلی پایین تر از مبلغی بود که شما گذاشتیند. درسته مقداد آی تی قیمتاش خوبه اما فکر نمیکردم انقدر اختلاف داشته باشه.

  2. خخخخ مگه کمپانی ارزانقیمت نبود

  3. سلام
    ممنون از مطلبتون فقط دو تا نکته
    رقیب نوت 7 می نوت 2 هست و اصلا نوت7 تو چین در حال فروش نیست
    ممنون میشم اصلاح کنید

  4. درضمن توسایتها اومده که درسته این گوشی هاشیه نداره اما خیلی ازکاربرا شاکی بودن از پریدگی لبه های شیشه این فبلت حتی باقرار دادن قاب محافظ…فکرکنم گجت نیوز هم این خبررو پوشش داده بود.

  5. شیائومی چه ربطی به هوآوی داره؟؟