قطعات داخلی گوشی شیائومی می نوت 2قطعات داخلی گوشی شیائومی می نوت 2

نگاهی به قطعات داخلی گوشی شیائومی می نوت 2 : پرچم دار چینی روی میز کالبدشکافی

اگر شما نیز به محصولات باکیفیت شیائومی علاقه‌مند باشید، بدون شک در جریان هستید که این شرکت هفته گذشته در مراسمی در پکن از گوشی‌های بالا رده جدید خود با نام‌های شیائومی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) و شیائومی می میکس (Xiaomi Mi Mix) رونمایی کرده است. هرچند فروش رسمی این گوشی‌های هنوز آغاز نگردیده، با این حال منابع نزدیک با شیائومی توانسته‌اند با دسترسی به یکی از مدل‌های پرچمدار جدید سری می نوت، این محصول را کالبد شکافی کنند. در ادامه در گجت نیوز همراه باشید تا نگاهی به قطعات داخلی گوشی شیائومی می نوت 2 بیندازیم.

بدون شک اولین چیزی که در نگاه اول به می نوت 2 شما را جذب خواهد کرد، نمایشگر دو لبه خمیده آن است که مشابه به آن را در پیش‌تر در گلکسی نوت 7 مرحوم مشاهده کرده‌ایم. البته توجه داشته باشید که پنل امولد نوت 7 را سامسونگ تولید کرده، با این حال نمونه استفاده شده در می نوت 2 ساخت شرکت ال جی است.

علاوه بر این گل سرسبد  قطعات داخلی گوشی شیائومی می نوت 2 را می‌توان تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 821 با کلاک فرکانس 2.35 گیگاهرتز که در واقع مدل ارتقا یافته اسنپدارگون 820 محسوب می‌شود دانست. این تراشه با همراهی 6 گیگابایت حافظه رم، بدون شک از پس رندر و پردازش انواع اقسام اطلاعات برخواهد آمد، از این رو خریداران می نوت 2 حداقل تا یکی دو سال آینده نگرانی چندانی بابت عدم برخورداری از پیش نیاز سخت افزاری دستگاهشان برای اجرا برخی اپلیکیشن ها و بازی‌ها نخواهد داشت.

لازم به ذکر است که هرچند شیائومی می میکس از نمایشگری 6.4 اینچی بدون حاشیه کناری بهره می‌برد که در نوع خود بی‌نظیر بوده، با این حال پیش‌بینی می‌شود که می نوت 2 به دلیل برخورداری از برخی فاکتورهای گلکسی نوت 7 همچون نمایشگر دو لبه خمیده و قیمت مقرون به صرفه تر، فروش بهتری را در بازار تجربه نماید.

در هر حال در زیر باتری 4070 میلی‌آمپر ساعتی این محصول دوربین 22.56 مگا پیکسلی ساخت سونی قرار گرفته است. البته ناگفته نماند که پرچمدار جدید شیائومی از دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی نیز بهره می‌برد. از دیگر قطعات داخلی گوشی شیائومی می نوت 2 می‌توان به پنل NFC که برای پرداخت‌های موبایلی از آن استفاده می‌شود، خروجی USB Type-C که قابلیت شارژ سریع را به همراه دارد و دکمه فیزیکی هوم که با سنسور اثر انگشت آن ادغام گردیده اشاره کرد.

در پایان لازم به ذکر است که این محصول دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی بوده، با این حال متأسفانه امکان دسترسی به فضای بیشتر با بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی وجود ندارد. شیائومی می نوت 2 از فردا هشتم آبان ماه قرار است در بازار چین و سپس دیگر بازارهای هدف عرضه شود.در ادامه شما را به دیدن تصاویری از قطعات داخلی گوشی شیائومی می نوت 2 دعوت می کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با اینکه با اختلاف کمی شیائومی نوت 2 از میکس قوی تر هست مثل دوربین های قوی تر یا قیمت کمتر
    ولی من بخاطر شباهت این محصول به سامسونگ و صفحه نمایش کوچکتر میکس رو برتر میدونم
    بخاطر بدون حاشیه بودن صفحه نمایش و زیبایی عالی در کنار باتری خیلی قوی و سایز مناسی برای وب گردی و بازی و تماشای ویدیو و پی دی اف خواندن