بهترین تبلت های سامسونگ

بهترین تبلت های سامسونگ در بازار را بشناسید + قیمت

بی‌تردید سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی فعال در بازارهای جهانی است. در سبد محصولات این شرکت از تلفن هوشمند و تبلت گرفته تا کولر برقی و لوازم مختلف خانگی دیده می‌شود. نیازی به گفتن نیست که سامسونگ در اکثر حوزه‌های فعال جزو بهترین‌ها است، اما با توجه به تمرکز ویژه این غول کره‌ای دنیای فناوری بر روی حوزه موبایلی، قصد داریم به معرفی بهترین تبلت های سامسونگ در بازار پردازیم. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

بهترین تبلت سامسونگ از هر لحاظ: Galaxy Tab S2 8.0

«قیمت: 1.450.000 تومان»

بهترین تبلت های سامسونگ

گلکسی تب اس 2، یکی از بهترین تبلت های سامسونگ در طول تاریخ

سامسونگ با تبلت Tab S2 8.0 همراه با یک نمایشگر 8 اینچی، ایده آل‌ترین اندازه را برای یک تبلت انتخاب کرده است. این تبلت از نمایشگری به مراتب بزرگ‌تر از گوشی موبایل شما برخوردار است که به واسطه آن، فضای کاربری بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت؛ اما واقعا اگر قصد دارید آن را در یک دست گرفته و کار کنید، باید بگوییم که آن کمی سنگین و ضخیمتر از گوشی شماست. بدنه‌ی فلزی آن قدرتمند بوده یک اسکنر اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر دیده می‌شود که می‌تواند خیالتان را بابت تمامی اطلاعات موجود در تبلت هوشمندتان راحت کند.

در بخش داخلی این تبلت یک پردازنده قدرتمند، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای مدل وای فای آن در نظر گرفته شده است و شما می‌توانید همراه با رابط کاربری اختصاصی سامسونگ، از کار با سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو نیز لذت ببرید. یک نمایشگر سوپر آمولد فوق‌العاده عالی با وضوح 2048×1536 پیکسل بر روی قاب جلوی این تبلت جای گرفته است. استفاده از آن آسان بوده و در هر دو حالت افقی و عمودی می‌تواند تصاویر را بی‌نقص به نمایش بگذارد.

شاید شما بگویید که یک سال از عمر این تبلت می‌گذرد؛ اما باید بدانید که Galaxy Tab S2 8.0 یکی از بهترین تبلت های سامسونگ در بازار کنونی است. علاوه بر این نمایشگر بسیار جذاب و خوش اندازه‌ی آن نیز کار با تب اس 2 را آسان می‌کند.

________________

پاورقی: اگر یکی از طرفداران سخت افزار و نرم افزارهای سامسونگ هستید، خرید این تبلت حتما به شما پیشنهاد می‌شود.

یک نکته بیشتر: به دلیل این که تب اس 2 محصول یک سال پیش است، متاسفانه ناچار به استفاده از کابل قدیمی micro USB بر روی آن هستید.

چرا گلکسی تب اس 2 بهترین تبلت سامسونگ از هر لحاظ است؟

تبلت های اندرویدی همراه با نمایشگرهای بزرگ و البته گران قیمت، همیشه سخت به فروش می‌رسند؛ بنابراین مدل‌هایی که از نمایشگر استانداردی برخوردار باشند و قیمت آن‌ها نیز متعادل باشد، بهترین گزینه برای قشر متوسط جامعه که بیشتر جمعیت کره خاکی را تشکیل می‌دهند خواهند بود. نه تنها آن‌ها ارزانتر هستند، بلکه استفاده از آن‌ها آسان بوده و به شما اجازه می‌دهند تا در کنار گوشی خود، از یک دیوایس موبایلی نسبتا بزرگ‌تر ولی بدون مشکل حمل را نیز داشته باشید.

گلکسی تب S2 8.0 از تبلت‌های دیگر به مراتب باریک‌تر و سبک‌تر است که می‌تواند از آن گزینه‌ای عالی برای استفاده در حالت Portrait (عمودی) حتی با یک دست برای خواندن، وبگردی و تایپ سریع یک پیام صوتی و یا ایمیل بسازد. این نمایشگر بسیار شگفت انگیز است و با ارائه نسبت ابعاد نامتعارف 4:3، حتی در حالت عمودی نیز به اندازه کافی وسیع است. این در حالیست که در صورت استفاده از این تبلت به صورت لنداسکیپ، فضای کار بسیار مناسبی را خواهید داشت که می‌تواند آن را برای داشتن 2 پنجره کنار هم جذاب کند.

باتری، با توجه به ضخامت کم و وزن تبلت گلکسی S2 8.0 سامسونگ چندان بزرگ نیست، اما همچنان عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد و هم اندازه رقبایش عمر می‌کند.

بهترین تبلت سامسونگ با نمایشگر بزرگ: Galaxy Tab S2 9.7

«قیمت: 1.650.000 تومان»

بهترین تبلت های سامسونگ

احتمالا شما در این فکر بودید که باز هم انتخاب ما در این بخش نیز گلکسی تب S2 8.0 است. باید گفت که ما یک مدل بزرگ‌تر حاوی نمایشگر 9.7 اینچی آن را انتخاب کرده‌ایم که رقیب جدی برای آیپد اپل به حساب می‌آید. شما دقیقا همان سخت افزار داخلی، همان طراحی بدنه و اسکنر اثر انگشت نسخه 8 اینچی این تبلت را در نسخه 9.7 اینچی یکی از بهترین تبلت های سامسونگ نیز می‌توانید ببینید. بنابراین اگر نیازمند یک نمایشگر بزرگ‌تر هستید، تبلت Galaxy Tab S2 9.7 گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود.

نمایشگر بزرگ‌تر می‌تواند استفاده از تبلت در حالت لند اسکیپ را بهتر کند. به خصوص اگر شما از یک صفحه کلید سامسونگ و یا یکی از شرکای آن بر روی تبلت خود استفاده می‌کنید، این نمایشگر بزرگ می‌تواند حس یک لپ تاپ را به شما القا کرده و مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین اگر می‌خواهید در صورت دست و پا گیر بودن لپ تاپتان آن را تعویض کنید، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که دست نگه دارید؛ ترکیب لپ تاپ شما و این تبلت 9.7 اینچی می‌تواند کمک کند تا در صورت نیاز به یک این دستگاه، که به مراتب حمل آسان‌تری دارد را با خود به همراه داشته باشید.

________________

پاورقی: برای لذت هر چه بیشتر استفاده از نسخه 9.7 اینچی تبلت گلکسی اس 2، بهتر است از یک کیبورد استفاده کنید.

یک نکته بیشتر: توجه داشته باشید که کیبوردهای مختلفی برای تب اس 2 وجود دارد و شما مجبور به خرید یک کیبورد با برند سامسونگ نیستید.

بهترین تبلت ارزان قیمت سامسونگ: Galaxy Tab A 10.1

«قیمت: 1.280.000 تومان»

بهترین تبلت های سامسونگ

ما تا به این جا در مورد تبلت های رده بالا و گران قیمت سامسونگ در بازار صحبت کردیم. اگر شما نمی‌خواهید بیشتر از 500 دلار برای خرید یک گلکسی تب اس 2 بپردازید، ما به جای آن خرید یکی از اعضای سری گلکسی تب A را پیشنهاد می‌کنیم. اگر شما علاقه‌مند به محصولات سامسونگ هستید و حتما می‌خواهید تبلتی با این برند و البته قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید، Galaxy Tab A 10.1 بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود.

گلکسی تب A 10.1 همانطور که از نامش پیداست، به یک نمایشگر 10.1 اینچی مجهز است. با این اوصاف، نمایشگر این تبلت از وضوح نسبتا کم 1920×1200 پیکسل برخوردار خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی این تبلت باید به یک پردازنده رده ابتدایی رو به بالا، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی همراه با یک اسکنر اثر انگشت اشاره کرد. در حالی که این تبلت فاقد هرگونه مشخصات حرفه‌ای است، اما همچنان می‌تواند در کنار شما باشد و گزینه‌ای مناسب برای استفاده‌های عادی نظیر وبگردی و تماشای فیلم همراه با یک تبلت بزرگ و ارزان باشد. صفحه بزرگ گلکسی تب ای 10.1 به اندازه‌ی کافی جا خواهد داشت تا شما بتوانید دو پنجره اپلیکیشن را در کنار یکدیگر باز کنید؛ اگر چه آن نمی‌تواند به خوبی تبلت رده بالای Tab S2 8.0 باشد.

________________

پاورقی: اگر عاشق نمایشگر بزرگ هستید اما نمی‌خواهید هزینه زیادی بکنید، Galaxy Tab A 10.1 یکی از بهترین تبلت های سامسونگ با رده پایینی از قیمت است.

یک نکته بیشتر: اگرچه حافظه داخلی این تبلت سامسونگ  تنها 16 گیگابایت است، اما شما می‌توانید با استفاده از یک کارت میکرو اس دی، به حافظه آن بیفزایید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ببخشید این قیمت هایی که گذاشتید رو نمی خواین بردارید الآن حدود ۳ برابر شده…

  2. سلام وقتتون بخیر چگونه میتونم این تبلت رو درخواست بوم موجود هست