گوشی 4 دلاری Freedom 251

سازنده گوشی 4 دلاری Freedom 251 خبر تعطیلی آن را رد کرد

اگر به یاد داشته باشید بهمن ماه پارسال بود که کمپانی هندی ریلگینگ بلز (Ringing Bells) به صورت رسمی از گوشی 4 دلاری Freedom 251 رونمایی کرد. قیمت بسیار پایین این گوشی هوشمند باعث شد تا در ساعات اولیه آغاز فروش، وب‌سایت آن از دسترس خارج شود. اما در شرایطی غیر منتظره، این شرکت به کلاه‌برداری از خریداران متهم شد و حالا نیز زمزمه تعطیل شدن سازنده آن به گوش می‌رسد.

به نظر می‌رسد موسسین رینگینگ بلز قصد تاسیس شرکتی جدید به نام MDM Electronics را داشته و شرکت قبلی خود را منحل خواهند کرد. اگرچه مدیران این موضوع را رد می‌کنند، اما در چند ماه اخیر سایت رسمی رینگینگ بلز غیر فعال بوده و هیچ فعالیتی نداشته است.

هرچند، اخیرا یکی از سخن‌گویان این شرکت در ایمیلی به وب‌سایت Gadgets Now، تاسیس شرکت MDM Electronics را تایید و هدف آن را مستقل از شرکت فعلی اعلام کرده است. همچنین وی با رد کردن تمامی شایعات مربوط به بسته شدن رینگینگ بلز، از وضعیت بسیار خوب این شرکت و فعالیت مجدد در آینده نزدیک خبر داد.

این در حالی‌ست که شکایت بسیار کاربران باعث ورود پلیس فدرال و بازجویی از موسسین و همین‌طور بازگردادن پول خریداران شد. به هر صورت و با استناد بر ایمیل منتشر شده توسط Gadgets Now، مدیر عامل قبلی این شرکت یعنی Dharna Goel استعفا داده و هم‌اکنون کمپانی رینگینگ بلز توسط یکی دیگر از موسسین به نام Anmol Goel هدایت می‌شود.

تاکنون 70 هزار دستگاه از گوشی 4 دلاری Freedom 251 وارد بازار شده است

معرفی گوشی 4 دلاری Freedom 251 توجه بسیاری از رسانه‌های خبری را به خود جلب کرد، چرا که این گوشی هوشمند اندرویدی با قیمت تنها 251 روپیه، ارزان‌ترین گوشی هوشمند به حساب می‌آمد.

به‌گفته سازندگان، تاکنون تنها 70 هزار دستگاه از گوشی 4 دلاری Freedom 251 در مناطق مختلف هند عرضه شده است و هنوز برنامه‌های آینده این شرکت برای عرضه محصولات بیشتر مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*