تعطیلی سرویس های سیانوژن

هفته آینده منتظر تعطیلی سرویس های سیانوژن باشید

سیانوژن یکی از پروژه‌های جاه‌طلبانه‌ای بود که در سال‌های اخیر به موقعیت‌های بسیار خوبی دست پیدا کرد و محبوبیت بسیار بالایی میان کاربران کسب کرده است. اما به‌نظر مدیران این شرکت قادر به حل مشکلات پیش رو نبوده و ادامه فعالیت آن را امکان ناپذیر دانستند. حالا نیز خبر تعطیلی سرویس های سیانوژن به صورت رسمی توسط این شرکت اعلام شده است.

به‌دنبال برنامه‌های سرمایه‌گذاران این شرکت در سازماندهی و تغییر تیم مدیریتی، مک مستر (Kirk McMaster) از سمت مدیر ارشد اجرایی برکنار و به جای آن، لیور تل (Lior Tal) مسئولیت هدایت شرکت را بر عهده گرفت. پس از آن، سیانوژن با معرفی یک سیستم عامل اختصاصی خبرساز شد، اما این پروژه با موفقیت پیش نرفت و همراه با خبر اخراج برخی از کارمندان، استیو کوندیک (Steve Kondik)، مک مستر را مسئول تمام مشکلات سیانوژن و سیانوژن مد دانست.

در نهایت تمام این موارد دست به دست هم دادند تا تعطیلی سرویس های سیانوژن طی یک پست خبری کوتاه اعلام شود:

در ادامه تثبیت موقعیت سیانوژن، تمامی سرویس ها و عرضه به‌روزرسانی‌های شبانه (Nightly) تا پایان سال 2016 میلادی یعنی 31 دسامبر (11 دی) متوقف می‌شوند. پروژه متن باز سیانوژن و منابع کدها به صورت رایگان در اختیار تمامی افرادی که می‌خواهند شخصا سیانوژن مد را توسعه دهند، قرار خواهد گرفت.

مدیریت ضعیف و مشکلات داخلی، دلایل احتمالی برای تعطیلی سرویس های سیانوژن هستند

اگر شما هم یکی از کاربرانی هستید که از رام مخصوص سیانوژن استفاده می‌کنید، احتمالا باید به فکر جایگزینی برای آن باشید. به‌علاوه شاید هنوز هم بتوان از رام‌های غیر تجاری و مخصوصی که توسط توسعه‌دهندگان خلاق و توانمند ساخته می‌شود، استفاده کرد. البته این بخش تازه فعال نشده و رام‌های غیر رسمی سیانوژن، مشتریان مخصوص خود را دارد.

سیانوژن سرویسی بود که می‌توانست سیستم عامل اندروید را از چنک گوگل خارج کند، اما مشکلات داخلی و شاید عدم مدیریت باعث شد تا همه چیز به ضرر آنها تمام شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*