هشدار ناجا به خودروسازان

هشدار ناجا به خودروسازان ؛ خودروها ایمن نشوند جور دیگری برخورد می‌کنیم!

بار دیگر موضوع کیفیت و ایمنی پایین خودروهای ایرانی و باز هم هشدار ناجا به خودروسازان. در سال‌های اخیر، انتقاد از کیفیت پایین خودروهای تولید داخل به موضوعی تکراری تبدیل شده و بارها شاهد هشدارهایی از سوی نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی به شرکت‌های خودروسازی بودیم که در نهایت هیچ اتفاق خاصی نیفتاد و این ماجرا به سرانجام نرسید. این بار هم فرمانده نیروی انتظامی کشور از برخورد جدی با خودروسازان در صورت تولید خودروهای بی‌کیفیت خبر داد. سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا در رابطه با تولید خودروهای ناایمن از سوی خودروسازان داخلی اظهار کرد که اگر کیفیت و ایمنی خودروهای تولید داخل درست نشود، پلیس جلوی تولید این خودروها را خواهد گرفت.

حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور در دومین نشست تخصصی روسای پلیس آگاهی استان‌های سراسر کشور در مورد امنیت پایین خودروها چه از نظر سرقت و چه از نظر ایمنی در جاده‌ گفت:

با شرکت‌های خودروساز صحبت کرده‌ایم که ایمنی خودروها را افزایش دهند. پیش از این نیز اسم خودروهای بی‌کیفیت بارها اعلام شده است. اگر امنیت از نظر سرقت و ایمنی در جاده‌ها لحاظ نشود، ناچاریم به شکل دیگری برخورد کنیم و قطعا جلوی تولید این خودروها را خواهیم گرفت.

 هشدار ناجا به خودروسازان

این چندمین هشدار ناجا به خودروسازان بوده است

این اولین هشدار ناجا به خودروسازان نیست و پیش از این نیز بارها چنین صحبت‌هایی مطرح شده بود اما در نهایت هیچ اتفاق خاصی رخ نداد. این بار سردار حسین اشتری از برخورد جدی با خودروسازان و ممانعت از تولید خودرو و پلاک‌گذاری آن‌ها خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه عنوان کرد که دستورالعمل‌هایی برای بهبود کیفیت خودروها در مبارزه با سرقت انجام شده که می‌تواند وقوع جرم را کاهش داده و موجب افزایش قدرت کشف شود. بر این اساس می‌توان گفت که بیش از 95 درصد سرقت‌های خودرو در کشور کشف می‌شود.

اکنون باید منتظر واکنش‌ها نسبت به هشدار ناجا به خودروسازان بمانیم و ببینیم که آیا این بار خودروسازان این هشدار را جدی خواهند گرفت یا خیر؟ پیش از این نیز بارها تهدیدهای این‌چنینی به گوش می‌رسید اما خودروسازان زیر بار نمی‌رفتند و همچنان شاهد تولید این خودروها با سطح کیفی و ایمنی پایین در کارخانه‌های سایپا و ایران خودرو هستیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. نیروی انتظامی لطفن اینجوری و به این شیوه درست نیست این شرکت های خودرو ساز رو تهدید میکنید چون برای اجرای تصمیمات شما میروند با یک شرکت دیگر قراداد میبندد که محصولاتش از پراید آبکی تره

  2. سایپا مطمعن. یعنی. مطمعنی که میری اون دنیا ??

  3. واردات خودرو رو ازاد کنند دیگه کسی تف هم به ماشینای ایرانی نمیندازه

  4. درود به همه ی کاربرای گجتی یه خسته نباشی مشتی هم به بروبچ نویسنده که گل کاشتن دمشون گرم

  5. کیه که تو ایران به این حرف ها گوش کنه

  6. خودروسازا هم میگن اگه بخوایم ایمن تر کنیم قیمت تمام شده بیشتر میشه، کلا بدبختیش ماله مردمه 😐

  7. کیه که به تو ایران به این حرفها گوش کنه؟!