ایده های خلاقانه سامسونگ

آشنایی با ایده های خلاقانه سامسونگ برای نمایشگاه CES 2017

سال گذشته شرکت سامسونگ با حضوری پر‌رنگ در نمایشگاه CES و معرفی گجت های متنوع، توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کرد. به‌علاوه بخش آزمایشگاه محصول‌های خلاقانه این شرکت یعنی “Creative Labs” نیز با معرفی یک کمربند هوشمند، کنترلر حرکتی و بند هوشمند مخصوص ساعت‌ها، باعث درخشش کره‌ای‌ها شد. سر و کله کمربند ورزشی ولت (WELT) نیز بعد از معرفی، در وب‌سایت کیک استاتر پیدا شد تا علاقه‌مندان برای تولید این محصول سرمایه‌گذاری کنند. اما آیا باز هم می‌توانیم شاهد ایده های خلاقانه سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 باشیم؟

یکی از گجت هایی که انتظار می‌رود در نمایشگاه CES 2017 پیش روی کاربران قرار گیرد، تگ پلاس (+Tag) نام دارد. روی تگ پلاس یک دکمه کوچک تعبیه شده که به‌وسیله بلوتوث، به اسباب‌بازی‌ها و برخی اپلیکیشن‌های مخصوص در گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود. کودکان نیز می‌توانند با تکان دادن، فشردن، نگه داشتن و لمس کردن آن، پاسخ‌های متنوعی را از اپلیکیشن مخصوص دریافت کنند.

ایده های خلاقانه سامسونگ

در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی این گجت را تماشا کنید. به‌نظر با تگ پلاس، امکان هوشمند کردن اسباب‌بازی‌ها و اضافه کردن برخی ویژگی‌های خاص به آنها وجود دارد:

محصول دیگری که احتمالا در نمایشگاه CES 2017 با آن ملاقات خواهیم داشت، اس اسکین (S-Skin) نام دارد. در واقع اس اسکین با ارتباط فیزیکی، می‌تواند اطلاعات مربوط به پوست شما و محیط اطرافتان را دریافت و تحلیل کند. همچنین تمامی داده‌ها برای اپلیکیشنی مخصوص ارسال می‌شوند تا لیستی از اقدامات پیشنهادی در کنار بررسی دقیق تغییرات پوست در طول زمان، پیش روی کاربران قرار گیرد. از طرفی، گجت لومینی (Lumini) نیز با استفاده از تصویر مربوط به پوست، به بررسی موارد مختلف همچون وجود جوش پرداخته و پیش از رسیدن آن به سطح پوست، کاربر را باخبر می‌کند.

ایده های خلاقانه سامسونگ

احتمال تجاری شدن ایده های خلاقانه سامسونگ در آینده نزدیک

هرچند هنوز مشخص نشده که کدام‌یک از ایده های خلاقانه سامسونگ بعد از معرفی، به صورت تجاری تولید خواهند شد. اما با سابقه خوب این شرکت و عرضه موفق گجت های مختلف در سال گذشته، می‌توان نسبت به آینده آنها خوش‌بین بود.

به‌علاوه برنامه سامسونگ به این گجت‌ها محدود نمی‌شود و برای آشنایی با وسایل بیشتر، باید تا شروع نمایشگاه CES 2017 منتظر بمانیم.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. http://www.aparat.com/v/BAsG9
    بهترین ایده سامسونگ آبروی از دست رفته اش است والسلام.